تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 18:58
کد خبر : 146837

ادارات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پایگاه جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان سی سخت

ادارات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پایگاه جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان سی سخت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمامی فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده ها برای کمک به زلزله زدگان و بازسازی مدارس می توانند کمک های خود را به ادارات آموزش و پرورش ارسال نمایند. “هادی زارع پور” در حاشیه دیدار رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق از منازل تخریبی

ادارات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پایگاه جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان سی سخت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمامی فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده ها برای کمک به زلزله زدگان و بازسازی مدارس می توانند کمک های خود را به ادارات آموزش و پرورش ارسال نمایند.

“هادی زارع پور” در حاشیه دیدار رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق از منازل تخریبی فرهنگیان سی سخت و مدارس افزود: فضاها ومنازل مسکونی بیش از ۲۱۰ فرهنگی و بازنشسته دنا در شهر و روستاها از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده است.
وی تصریح کرد: مردم می توانند کمکهای خود را از طریق شمار حسابIr۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۰۰۳۱۲۳۸۷۹۸۰۸۷ جهت کمک به مناطق زلزله زده دنا واریز نمایند.
همچنین “ابراهیم ریاضی” رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا اظهار کرد: بخشی از تجهیزات مدارس نیز آسیب دیده که تمامی تجهیزات مدارس جمع آوری ودر مکانی امن نگهداری می شود.
وی تاکید کرد: روزانه گروه‌های آموزشی و راهبران وضعیت آموزشی و پرورشی را در مدارس بررسی می‌کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، “سرهنگ جاماسب بهمنیار” رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شماره حساب ۱۷۱۰۸۰۱۱۵۰۳۸۳۸۳۵ آماده دریافت کمک به زلزله زدگان از طریق گروه جهادی شهدای فرهنگی است.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها