تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 1:51
کد خبر : 109965

ادامه روند کاهشی تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

ادامه روند کاهشی تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کاهش تردد در محورهای مواصلاتی استان هم‌چنان ادامه دارد، گفت: میزان ورود خودروها در روز پنجم فروردین‌ماه با کاهش ۶۲.۱ درصدی و ۳۳.۴ درصدی در ششم فروردین‌ماه روبرو بوده است. شهرام ندیمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه کاهش

ادامه روند کاهشی تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کاهش تردد در محورهای مواصلاتی استان هم‌چنان ادامه دارد، گفت: میزان ورود خودروها در روز پنجم فروردین‌ماه با کاهش ۶۲.۱ درصدی و ۳۳.۴ درصدی در ششم فروردین‌ماه روبرو بوده است.

شهرام ندیمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه کاهش تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در روز پنجم و ششم فروردین‌ماه نیز ادامه دارد، اظهار کرد: میزان ورود خودروها در روز پنجم فروردین‌ماه با کاهش ۶۲.۱ درصدی و خروج خودرو از استان با کاهش ۵۷.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آمار خودروهای ورودی به استان در روز ششم فروردین‌ماه ۱۷ هزار و ۴۳۰ خودرو و خروج خودرو از استان ۱۶ هزار و ۹۳۸ خودرو بوده است که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۳۳.۴ و ۵۱.۳ درصدی مواجه بوده است.

وی با تأکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری یکی محورهای ترانزیستی برای جابجایی کالا و مسافر در کشور است، خاطرنشان کرد:  به علت شیوع کرونا ویروس و کنترل ورودی و خروجی مبادی استان با کاهش ۳۰ درصدی تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان در روز پنجم فروردین و کاهش ۷.۳ درصدی در روز ششم فروردین‌ماه مواجه بودیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها