ارایه سوخت باکیفیت در اولویت کاری شرکت ملی فرآوردههای نفتی گیلان
مدیرعامل شرکت ملی فرآوردههای نفتی گیلان گفت: ارایه سوخت باکیفیت مطلوب و برخورد مناسب با مردم در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، علی اصغر عباسی گفت: واحد پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات این شرکت به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی است و مشکلات مربوط به عرضه کمی و کیفیت فرآورده های نفتی در صدر شکایات و انتقادات قرار دارد.
وی افزود: ۳۵ درصد شکایات مربوط به کم فروشی سوخت، ۲۶ درصد برخورد پرسنل، ۱۸ درصد دریافت مبلغ اضافه، ۸ درصد نظافت نمازخانه و سرویس بهداشتی، ۷ درصد عدم ارائه سوخت، ۶ درصد وجود ناخالصی در فرآوره و آلودگی محیطی و فرآورده های نفتی بود که تک تک موارد توسط تیم بازرسی این شرکت رسیدگی و رضایت ارباب رجوع جلب شد.
عباسی ادامه داد: در سالجاری نیز واحد رسیدگی به شکایات مردمی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه گیلان پس از دریافت پیام به صورت تلفنی و یا حضوری مورد را بررسی کرده و به واحد مورد نظر ارجاع میدهد و پس از پیگیری و دریافت پاسخ از واحد مربوطه برای تکمیل گزارش و ارسال آن به ستاد تهران، با شاکی تماس گرفته و پس از دریافت میزان رضایتمندی از شاکی، مجموع گزارش رضایت مندی را به صورت ماهیانه به ستاد تهران ارسال میکند.
وی خاطرنشان کرد: شماره ۰۹۶۲۷مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی فرآورده های نفتی ایران به صورت شبانهروزی آماده دریافت شکایات و انتقادات مردم بوده و پس از تماس در کمتر از مدت ۷۲ ساعت با تشکیل پرونده، هر گونه مشکل و تخلفات احتمالی در جایگاه های عرضه سوخت را موردبررسی قرار میدهد.
عباسی تصریح کرد: ارایه سوخت با کمیت و کیفیت مطلوب و برخورد مناسب با مردم از مهمترین مواردی است که در دستور کار مسئولین شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه گیلان در اجرای بهینه تکریم ارباب رجوع قرار دارد.
منبع: ايسنا