تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 14:55
کد خبر : 116103

ارسال ۱۴۴ ایده توسط مبتکران بسیجی خراسان شمالی به جشنواره جهادگران علم و فناوری

ارسال ۱۴۴ ایده توسط مبتکران بسیجی خراسان شمالی به جشنواره جهادگران علم و فناوری

ایسنا/خراسان شمالی مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه جواد الائمه(ع) از حمایت ایده‌های برتر نخبگان و مبتکران بسیجی استان در جشنواره سراسری جهادگران علم و فناوری خبر داد. هادی محمدزاده، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تقویت روحیه خود باوری و تزریق انرژی به جوانان بسیجی و معرفی الگوهای جامعه از اهداف

ارسال ۱۴۴ ایده توسط مبتکران بسیجی خراسان شمالی به جشنواره جهادگران علم و فناوری

ایسنا/خراسان شمالی مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه جواد الائمه(ع) از حمایت ایده‌های برتر نخبگان و مبتکران بسیجی استان در جشنواره سراسری جهادگران علم و فناوری خبر داد.

هادی محمدزاده، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تقویت روحیه خود باوری و تزریق انرژی به جوانان بسیجی و معرفی الگوهای جامعه از اهداف جشنواره جهادگران علم و فناوری است، بیان کرد: در این جشنواره ایده پردازان در دو بخش فردی و گروهی ایده‌های خود را ارسال کرده‌اند.

محمدزاده در خصوص حمایت از ایده‌های برتر نخبگان بسیجی اظهار کرد: ضمن تقدیر و تجلیل از این نفرات  کمک هزینه وام بلاعوض و تسهیلات، کمک به تجاری سازی ایده‌ها، ۶ ماه کسری خدمت برای دانشجویان و… به منظور حمایت از ایده‌های آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری جشنواره را در مقیاس ملی و همزمان با سراسر کشور دانست و افزود: ۱۴۴ طرح و ایده برای شرکت در جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۴۰ طرح در بخش گروهی و ۱۰۴ طرح در بخش فردی است.

مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه جواد الائمه (ع) با بیان اینکه امسال کیفیت آثار و طرح‌ها ارسال شده مناسب است تصریح کرد: در این جشنواره از ۱۲ نفر از بسیجیان تجلیل می‌شود و سه نفر فرصت ارائه دوباره طرح خود را خواهند داشت.

محمد زاده با اشاره به برنامه‌های دیگر این جشنواره اظهار کرد: در حاشیه این جشنواره از دو طرح بسیجیان نوآور که سال‌های گذشته در این جشنواره شرکت کرده بودند رونمایی می‌شود.

وی افزود: رونمایی از کتاب و سامانه‌ای در حوزه کشاورزی در حاشیه این جشنواره انجام می‌شود.

مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه جواد الائمه(ع) استان در خصوص طرح‌های ارسالی به جشنواره بیان کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های برق و الکتریک، فناوری و اطلاعات، مکانیک، عمران، معماری، هنر، شیمی، پزشکی  و طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی و …است.

محمدزاده در پایان بسیج را نه تنها برای نیروهای بسیجی بلکه برای تمام کسانی که دغدغه رشد و پیشرفت جامعه را داشته باشند، دانست.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها