تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 15:58
کد خبر : 95723

اساس کار بسیج مردمی بودن است

اساس کار بسیج مردمی بودن است

ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز تاکید کرد که مردمی بودن، اصل و اساس شکل‌گیری و تداوم کار بسیج است سرهنگ عباس بنایی سه‌شنبه 25 آبان در نشست هماهنگی برنامه های هفته بسیج با  مدیران ادارات شمال غرب شیراز گفت: از ادارات و سازمان ها انتظار می رود  فضا سازی و رنگ و بوی هفته بسیج در شهر نمایان

اساس کار بسیج مردمی بودن است

ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز تاکید کرد که مردمی بودن، اصل و اساس شکل‌گیری و تداوم کار بسیج است

سرهنگ عباس بنایی سه‌شنبه 25 آبان در نشست هماهنگی برنامه های هفته بسیج با  مدیران ادارات شمال غرب شیراز گفت: از ادارات و سازمان ها انتظار می رود  فضا سازی و رنگ و بوی هفته بسیج در شهر نمایان باشد.

بنایی گفت: هفته بسیج از شنبه 29 آبان ماه آغاز می گردد که امیدواریم ادارات و سازمان ها در پررنگ جلوه دادن نام ویاد بسیج همت کنند.

او اضافه کرد: بسیج یک تشکل مردمی و داوطلبانه است که شاکله آن مردمی بودن میباشد واین بسیج در عرصه های مختلف شبانه روزی فعالیت می نماید که برقراری امنیت و گشت های شبانه در کنار ناجا امنیت مردم را رقم می زنند.

این مقام نظامی سپاه استان فارس گفت: انتظار است فضای شهری شمال غرب به لحاظ بصری جلوه نام و یاد بسیج بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه محمد رسول الله(ص) نیز گفت: یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل بسیج تشکیل دادند و حاصل و برکات آن از همان ابتدای تشکیل بسیج نمایان شد.

حجت‌الاسلام حاجی پور با اشاره به اینکه با درایت رهبر انقلاب بسیج  اقشار مختلف شکل گرفته است، گفت: بسیج سازندگی، مهندسین و پزشکی در مسائل امنیتی و واکسیناسیون نشان از حضور پررنگ این تشکل مردمی است.

حاجی پور گفت: بسیج صرفا یک تشکل داخلی نیست بلکه  منطقه ای و جهانی است که نمونه آن شکل گیری بسیج مردمی در سوریه بود که با ایده مستشاران ایرانی شکل گرفت.

انتهای

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها