تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 2:28
کد خبر : 125892

استقرار نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی تبریز در ۲۳ نقطه شهر همزمان با چهارشنبه‌سوری

استقرار نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی تبریز در ۲۳ نقطه شهر همزمان با چهارشنبه‌سوری

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز از استقرار تیم‌های عملیاتی این سازمان در ۲۳ نقطه شهر به منظور تامین ایمنی در چهارشنبه آخر سال، خبر داد. آتش پاد دکتر علیرضا زبردست با اعلام این خبر گفت: چهارشنبه آخر سال در طول سال‌های گذشته با حوادث و صدمات جانی شهروندان روبرو بوده و همین امر موجب ایجاد

استقرار نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی تبریز در ۲۳ نقطه شهر همزمان با چهارشنبه‌سوری

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز از استقرار تیم‌های عملیاتی این سازمان در ۲۳ نقطه شهر به منظور تامین ایمنی در چهارشنبه آخر سال، خبر داد.

آتش پاد دکتر علیرضا زبردست با اعلام این خبر گفت: چهارشنبه آخر سال در طول سال‌های گذشته با حوادث و صدمات جانی شهروندان روبرو بوده و همین امر موجب ایجاد حس مسئولیتی برای مراکز امدادی به ویژه آتش نشانی در حوزه خدمات شهری شده که آتش نشانان در روزهای پایانی سال به صورت آماده باش به امداد رسانی شهروندان بپردازند.

وی ادامه داد: 23 ایستگاه به عنوان پشتیبان و 23 اکیپ سیار نیز به صورت آماده باش شهری در سطح شهر مشغول به فعالیت و امدادرسانی خواهد بود و همچنین پنج دستگاه اکیپ موتوری عملیاتی اطفاء حریق نیز در سطح شهر به حال گشت زنی میشوند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ادامه داد: حدود 200 نفر آتش نشان چهارشنبه آخرسال را پوشش ایمنی می‌دهند و امیداواریم شهروندان با رعایت اصول ایمنی، چهارشنبه آخر سال را با شادی و سلامتی سپری کنند.

به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز، زبردست با اشاره به اینکه امسال متاسفانه با دو حادثه مربوط به چهارشنبه سوری مواجه بودیم، افزود: بی احتیاطی و سهل انگاری در تولید مواد محترقه موجب مرگ یکی از شهروندان خردسال و مصدومیت شدید دو شهروند دیگر در حادثه میدان پیش قدم شد.

وی خاطرنشان کرد: قشر آسیب پذیر حوادث معمولا،کودکان،نوجوانان و جوانان هستند، از والدین انتظار میرود مراقبت بیشتری داشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها