تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 16:25
کد خبر : 101315

اسکان ۸۱۰ خانواده در مدارس زنجان

اسکان ۸۱۰ خانواده در مدارس زنجان

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در دو روز پایانی اسفندماه ۸۱۰ خانواده در استان زنجان اسکان یافتند.   فضایل خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: در دو روز پایانی اسفندماه ۸۱۰ خانواده در استان زنجان اسکان یافتند.   این

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در دو روز پایانی اسفندماه ۸۱۰ خانواده در استان زنجان اسکان یافتند.

 

فضایل خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: در دو روز پایانی اسفندماه ۸۱۰ خانواده در استان زنجان اسکان یافتند.

 

این مسئول ادامه داد: تعداد افراد اسکان یافته ۲۹۱۵نفر و ۴۶۶۴ نفر ـ روز بودند و اسکان مسافران نوروزی از ۲۸ اسفندماه در استان زنجان آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه سعی ما رضایت کامل مسافران است، افزود: افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در استان زنجان از جمله اهدافی است که توسط مسئولان استانی دنبال می‌شود.

 

خاتمی با اشاره به اینکه کلاس‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند، تصریح کرد: ۴۳۹ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان زنجان پیش‌بینی شده و در هر منطقه پایگاهی برای اسکان مسافران داریم و 50 آموزشگاه در سطح استان پیش‌بینی شده است.

 

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه بازیدها از نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نیز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسافران با خاطره خوب استان ما را ترک کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها