تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 22:31
کد خبر : 89228

اسکورت هواپیمای شناسایی آمریکا توسط جنگنده روسیه برفراز دریای سیاه

اسکورت هواپیمای شناسایی آمریکا توسط جنگنده روسیه برفراز دریای سیاه

عکس تزئینی است جنگنده سوخو-۲۷ روسیه، هواپیمای شناسایی آمریکا را برفراز دریای سیاه اسکورت کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، مرکز ملی مدیریت دفاعی فدراسیون روسیه اعلام کرد که جنگنده سوخو-۲۷ برای مشایعت هواپیمای شناسایی آمریکا بر فراز دریای سیاه به پرواز درآمد. در بیانیه مرکز ملی مدیریت دفاعی روسیه آمده است که

اسکورت هواپیمای شناسایی آمریکا توسط جنگنده روسیه برفراز دریای سیاه
عکس تزئینی است

جنگنده سوخو-۲۷ روسیه، هواپیمای شناسایی آمریکا را برفراز دریای سیاه اسکورت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، مرکز ملی مدیریت دفاعی فدراسیون روسیه اعلام کرد که جنگنده سوخو-۲۷ برای مشایعت هواپیمای شناسایی آمریکا بر فراز دریای سیاه به پرواز درآمد.

در بیانیه مرکز ملی مدیریت دفاعی روسیه آمده است که امروز سیستم‌های کنترل حریم هوایی، هدف هوایی را بر فراز دریای سیاه شناسایی کردند که در حال نزدیک شدن به مرزهای روسیه بوده است. به منظور شناسایی این هدف جنگنده سوخو- ۲۷ به پرواز در آمد. هواپیمای خارجی مذکور از نوع هواپیمای شناسایی راهبردی آر سی-۱۳۵ نیرو هوایی آمریکا بوده است. جنگنده روسیه این هواپیما را بر فراز دریای سیاه اسکورت کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است که پرواز جنگنده روسیه کاملاً مطابق با قوانین بین‌المللی برای استفاده از حریم هوایی انجام شده است؛ اجازه نقض مرز روسیه داده نشد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها