تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 20:31
کد خبر : 16138

اصحاب رسانه از موثرترین افرد برای ایجاد شفافیت و رقابت انتخاباتی به شمار می روند

اصحاب رسانه از موثرترین افرد برای ایجاد شفافیت و رقابت انتخاباتی به شمار می روند

ایسنا/کرمان سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: اصحاب رسانه از موثرترین افرد برای ایجاد شفافیت و رقابت انتخاباتی به شمار می روند. “نجمه موسی پور” امروز پنجم خردادماه در نشست با همکاران معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 28 خردادماه جاری اظهار کرد: انتخابات

اصحاب رسانه از موثرترین افرد برای ایجاد شفافیت و رقابت انتخاباتی به شمار می روند

ایسنا/کرمان سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: اصحاب رسانه از موثرترین افرد برای ایجاد شفافیت و رقابت انتخاباتی به شمار می روند.

“نجمه موسی پور” امروز پنجم خردادماه در نشست با همکاران معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 28 خردادماه جاری اظهار کرد: انتخابات نماد اراده مردم است و رسانه ها به دلیل دسترسی به اخبار و انعکاس آنها در ساخت افکار عمومی نقش ویژه ای دارند.

وی با اشاره به اثرگذاری خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای حضور مردم در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی افزود: اصحاب رسانه از موثرترین افرد برای ایجاد شفافیت و رقابت انتخاباتی به شمار می روند.

موسی پور تصریح کرد: حفظ بی طرفی و ایجاد شور انتخاباتی مطابق قانون مدنظر همه و همکاران در معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی است و ما به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای امیدوار هستیم و نقش آفرینی که ماندگار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، “محمدرضا لشکری” مدیر اداره ارزیابی و نظارت جهاد دانشگاهی استان کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: خطوط قرمز و چارچوب کار خبرگزاری ایسنا در انتخابات مشخص است.

وی افزود: رعایت اصل بی طرفی در انتخابات، اصل کار ما در ایسنا است و انعکاس درست مطالب به ارتقاء جایگاه مورد اعتماد ما کمک می کند.

لشکری با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا مجموعه بسیار قوی و مهمی برای جهاد دانشگاهی است، تصریح کرد: رشد مجموعه جهاد دانشگاهی در همه زمینه ها با تلاش همه همکاران جهاد میسر می شود و موفقیت هر بخش موفقیت کل مجموعه است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها