تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 0:02
کد خبر : 125477

اعزام سه جودوکار نابینا و کم بینا به ترکیه

اعزام سه جودوکار نابینا و کم بینا به ترکیه

مربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان از اعزام ۳ جودوکار به ترکیه برای برپایی اردوی مشترک و شرکت در تورنمنت تدارکاتی خبر داد. فرهاد معابی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت جودوکاران پارالمپیکی در آخرین اردوی تمرینی اظهار کرد: برای آماده سازی جودوکاران جهت شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو

اعزام سه جودوکار نابینا و کم بینا به ترکیه

مربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان از اعزام ۳ جودوکار به ترکیه برای برپایی اردوی مشترک و شرکت در تورنمنت تدارکاتی خبر داد.

فرهاد معابی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت جودوکاران پارالمپیکی در آخرین اردوی تمرینی اظهار کرد: برای آماده سازی جودوکاران جهت شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو ۴ اردو (۳ اردو در کیش و یک اردو در آزادی) پیش بینی شده بود که با پایان این اردوها، جودوکاران از نظر آمادگی بدنی و تکنیکی و تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

وی زمان برگزاری اولین اردوی جودوکاران در سال جدید را هفتم فروردین عنوان کرد و گفت: اولین اردوی آمادگی جودوکاران از هفتم فروردین در سالن جودوی ورزشگاه آزادی آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت. در پایان این اردو جودوکاران عازم ترکیه خواهند شد.

معابی از علیرضا خجسته در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، وحید نوری منهای ۹۰ کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده مثبت ۱۰۰ کیلوگرم به عنوان نفرات اعزامی به ترکیه نام برد و اظهار کرد: اولین اردوی مشترک و تدارکاتی برون مرزی بعد از یکسال که جودوکاران از مسابقات دور بودند از ۱۶ فروردین در آنتالیا ترکیه برگزار می شود و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت‌. در این اردو سعی داریم وضعیت جودوکاران را از نظر  آمادگی بدنی و تکنیکی و تاکتیکی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

وی در پایان همچنین از اعزام جودوکاران به مسابقات گرند اسلم باکو و انگلیس خبر داد و افزود: این دو رویداد مهم آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک توکیو است که محمدرضا خیرالله زاده و وحید نوری برای حفظ رنکینگ و خجسته جهت کسب سهمیه پارالمپیک خرداد عازم این دو رویداد خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها