تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 1:48
کد خبر : 123926

اعطای نشان “نیر” به سردبیر ایسنای استان سمنان

اعطای نشان “نیر” به سردبیر ایسنای استان سمنان

ایسنا/سمنان نخستین آیین نشان ملی “نیر” در نکوداشت فعالان حوزه نیکوکاری و مبارزه با فقر برگزار و این نشان به تعدادی از فعالان حوزه احسان و نیکوکاری اعطا شد. این نشان که برای اولین‌بار اعطا می‌شد در بخش‌های علمی، کارآفرینی، رسانه‌ای، خیر و احسان، و توانمندسازی اعطا شد. هوشنگ حبیبی بسطامی سردبیر ایسنا استان سمنان، حائز

اعطای نشان "نیر" به سردبیر ایسنای استان سمنان

ایسنا/سمنان نخستین آیین نشان ملی “نیر” در نکوداشت فعالان حوزه نیکوکاری و مبارزه با فقر برگزار و این نشان به تعدادی از فعالان حوزه احسان و نیکوکاری اعطا شد.

این نشان که برای اولین‌بار اعطا می‌شد در بخش‌های علمی، کارآفرینی، رسانه‌ای، خیر و احسان، و توانمندسازی اعطا شد.
هوشنگ حبیبی بسطامی سردبیر ایسنا استان سمنان، حائز دریافت این نشان در بخش رسانه، به دلیل تلاش در بخش نیکوکاری و فقرزدایی شد.
دکتر مسعودیان راد دبیر این جایزه از تلاش برای تجلیل از فعالان نیکوکاری در سطح ملی و استانی خبر داد و افزود: نشان نیر از سال آینده در سطح ملی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نشان در استان سمنان پایه‌گذاری شده افزود: تلاش ما بر این است که این طرح از طریق استانداری در سطح ملی مطرح و انشاالله از سال آینده و دومین آیین اعطای نشان “نیر” در سطح ملی برگزار شود.

به گزارش ایسنا؛ این نشان در اولین آیین آن، در بخش‌های شش‌گانه: علمی، کارآفرینی، رسانه‌ای، خیر و احسان، و توانمندسازی به فعالان این بخش‌ها اعطاء شد .

محسن وفایی نژاد، رتبه ۱۸ کشوری در گروه علوم تجربی منطقه دو، امیر رضا رنگریز، رتبه ۴۲ در گروه علوم انسانی منطقه دو، محمد رضا فرهادی نژاد، رتبه ۶۵ کشوری در گروه علوم انسانی منطقه دو،امین عامری رتبه ۹۷ گروه زبان های خارجی منطقه دو در بخش علمی؛ غلامرضا ابراهیمیان، مدیر عامل شرکت سیم و کابل مغان شاهرود و غلامرضا رضایی نژاد،مدیر عامل شرکت گچ متین سرخه در بخش کارآفرینی؛ هوشنگ حبیبی بسطانی سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا استان سمنان در بخش رسانه، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل مرتضوی شاهرودی مدیر عامل مرکز نیکوکاری بیت آیت الله شاهرودی و سید محمد تقی شاهچراغی مدیر عامل موسسه خیریه مهر فاطمی (س) در بخش خیر و احسان و نجفعلی انتظاری مدیر عامل کانون خیرین و اشتغال استان سمنان و دکتر نادر اصغری دکتری ریاضی سازمان مدیریتو برنامه ریزی در بخش توانمندی حائز دریافت نشان نیر شدند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها