تاریخ انتشار : یکشنبه 9 ژانویه 2022 - 18:09
کد خبر : 188305

اعلام مسیر رژه خودرویی ۲۲ بهمن در گرگان

اعلام مسیر رژه خودرویی ۲۲ بهمن در گرگان

ایسنا/گلستان مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری در گرگان، مرکز استان گلستان اعلام شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه به صورت رژه خودرویی خانوادگی و رژه موتوری در گرگان برگزار می‌شود.

اعلام مسیر رژه خودرویی ۲۲ بهمن در گرگان

ایسنا/گلستان مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری در گرگان، مرکز استان گلستان اعلام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه به صورت رژه خودرویی خانوادگی و رژه موتوری در گرگان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی بیان کرد: رژه خودرویی از مقابل فرماندهی انتظامی گرگان واقع در چهار راه رسالت آغاز و به سمت خیابان امام خمینی (ره)، میدان شهرداری و خیابان شهید بهشتی ادامه پیدا می کند و در میدان کریمی پایان می یابد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد، افزود: سخنران مراسم ۲۲ بهمن در گرگان، وزیر اقتصاد و دارایی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن هم می‌توانند به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها