تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 1:29
کد خبر : 84692

افتتاح کتابخانه فرهنگ برکت در دهدشت

افتتاح کتابخانه فرهنگ برکت در دهدشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی کتابخانه فرهنگ برکت در دهدشت به بهره‌برداری رسید. یاسر رحیمیان در این آیین، کلنگ زنی این کتابخانه را مربوط به سال ۱۳۸۹ عنوان و اظهار کرد: بنا به دلایلی این پروژه راکد ماند و

افتتاح کتابخانه فرهنگ برکت در دهدشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی کتابخانه فرهنگ برکت در دهدشت به بهره‌برداری رسید.

یاسر رحیمیان در این آیین، کلنگ زنی این کتابخانه را مربوط به سال ۱۳۸۹ عنوان و اظهار کرد: بنا به دلایلی این پروژه راکد ماند و هم‌اکنون با همکاری بنیاد برکت پروژه فعال و به بهره برداری رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد هزینه انجام شده در این پروژه را ۴۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن را بنیاد برکت تقبل کرد.

وی کتاب‌های موجود در این کتابخانه را شامل ۱۲ هزار جلد کتاب عنوان کرد.

هم چنین “شایان نادری” در حاشیه این افتتاحیه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: این ستاد در راستای محرومیت زدایی کارهای خوبی در استان انجام داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد، ساخت دو باب کتابخانه عمومی در مادوان و دهدشت را از جمله کارهای فرهنگی انجام شده این ستاد عنوان و تصریح کرد: یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال هزینه این دو کتابخانه شده است.

وی از ساخت مدرسه، اورژانس جاده‌ای، ساخت خانه عالم و انجام کارهای در حوزه آبفای روستایی را از جمله دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در سال ۱۴۰۰ نام برد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها