تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:54
کد خبر : 112790

افتتاح ۳۷۵ پروژه عمرانی کوچک و زودبازده همزمان با هفته بسیج در خراسان جنوبی

افتتاح ۳۷۵ پروژه عمرانی کوچک و زودبازده همزمان با هفته بسیج در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی  مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از افتتاح ۳۷۵ پروژه عمرانی کوچک و زودبازده با اعتباری بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال همزمان با هفته بسیج در سطح استان خبر داد. مهدی هنری، امروز یکشنبه ۳۰ آبان در حاشیه مراسم افتتاح قنات روستای جفت رود شهرستان خوسف در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دومین روز از

افتتاح ۳۷۵ پروژه عمرانی کوچک و زودبازده همزمان با هفته بسیج در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی  مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از افتتاح ۳۷۵ پروژه عمرانی کوچک و زودبازده با اعتباری بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال همزمان با هفته بسیج در سطح استان خبر داد.

مهدی هنری، امروز یکشنبه ۳۰ آبان در حاشیه مراسم افتتاح قنات روستای جفت رود شهرستان خوسف در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دومین روز از هفته بسیج قنات روستای جفت رود به نمایندگی از پروژه‌های سطح استان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: پروژه قنات جفت رود با ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار و ۲۸۸ متر طول قنات افتتاح  شد که ۱۲ خانوار روستایی از مزایای این پروژه بهره مند می شوند.

وی از افتتاح ۳۷۵ پروژه عمرانی کوچک و زود بازده همزمان با هفته بسیج در سطح استان خبر داد و  افزود: این پروژه ها با اعتباری بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال در طی این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

هنری، این پروژه‌های عمرانی را شامل ۳۵۰ سرویس بهداشتی و حمام منازل محرومان، ۱۷ رشته قنات و سه پروژه آبرسانی آب شرب روستایی، ۲ پروژه کانال انتقال آب، ۲ استخر ذخیره آب و یک دیوار ساحلی ذکر کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: اولویت اجرای پروژه های عمرانی بسیج سازندگی بعد از احداث و مرمت خانه محرومان، پروژه‌های انتقال آب شرب و آب کشاورزی بوده که اجرا شده و مردم این روستاها از منافع این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها