تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 19:05
کد خبر : 90301

افزایش فوتی ها و بستری های کرونایی قم، محدودیت های را تشدید می کند

افزایش فوتی ها و بستری های کرونایی قم، محدودیت های را تشدید می کند

ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به‌افزایش تعداد بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در این استان، بر ضرورت تشدید مراقبت‌ها و نظارت‌های بهداشتی تاکید کرد. بهرام سرمست روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به‌صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش ارائه

افزایش فوتی ها و بستری های کرونایی قم، محدودیت های را تشدید می کند

ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به‌افزایش تعداد بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در این استان، بر ضرورت تشدید مراقبت‌ها و نظارت‌های بهداشتی تاکید کرد.

بهرام سرمست روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به‌صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه تعداد شهرهای قرمز و نارنجی افزایش یافته، و ۱۶۹ شهر در وضعیت قرمز، ۱۶۶ شهر نارنجی و ۱۱۳ شهر نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: این نشان دهنده آعاز موج پنجم کرونا در کشور می باشد و در قم نیز تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها در حال افزایش است؛ از این رو تشدید مراقبت‌ها و نظارت‌ها بهداشتی ضروری است.

سرمست یادآور شد: در این جلسه مقرر شد بر اماکن پرتردد و پرتجمع مانند تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها، استخرهای سرپوشیده، مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید، باشگاه‌های بدن‌سازی، اماکن سرپوشیده و سینماها و مراکز تئاتر نظارت‌های بیشتری صورت بگیرد.

استاندار قم اضافه کرد: در عین حال برای اعیاد قربان و غدیر و همچنین عزاداری محرم و صفر همان پروتکل‌ها و مصوبه‌های سال پیش تایید شد، و به‌تصویب رسید.

وی افزود: در صورتی که جزئیات این مصوبه‌ها به‌اصلاحاتی نیاز داشته باشد قرارگاه عملیاتی کرونا آن را انجام داده و در جلسه‌های آینده ارائه می‌کند.

سرمست همچنین تعویق تسلیم اظهارنامه مالیاتی را از دیگر مصوبه‌های ستاد کرونا ذکر کرد و گفت: زمان تسلیم اظهارنامه مالیاتی که تا پایان تیرماه تعیین شده بود تا پایان مردادماه تمدید شد و به‌همین نسبت نیز برای رسیدگی، به‌موعدهای قانونی که در رابطه با مالیات است یک ماه اضافه شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها