تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 17:45
کد خبر : 181006

افزایش کارگران فصلی نگرانی این روزهای مبارزه با کرونا در طارم

افزایش کارگران فصلی نگرانی این روزهای مبارزه با کرونا در طارم

ایسنا/زنجان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: افزایش کارگران فصلی نگرانی این روزهای مبارزه با کرونا در طارم است. ارشد بهرامی ظهر امروز (۲۶ بهمن‌ماه) در جلسه قرارگاه کرونای شهرستان طارم با اشاره به آخرین آمار کرونا در این شهرستان تعداد کل موارد مشکوک نمونه‌گیری شده در طارم را ۵۴۷۲ مورد عنوان کرد و

افزایش کارگران فصلی نگرانی این روزهای مبارزه با کرونا در طارم

ایسنا/زنجان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: افزایش کارگران فصلی نگرانی این روزهای مبارزه با کرونا در طارم است.

ارشد بهرامی ظهر امروز (۲۶ بهمن‌ماه) در جلسه قرارگاه کرونای شهرستان طارم با اشاره به آخرین آمار کرونا در این شهرستان تعداد کل موارد مشکوک نمونه‌گیری شده در طارم را ۵۴۷۲ مورد عنوان کرد و گفت: تعداد موارد مثبت شناسایی شده نیز ۱۶۹۴ مورد است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ بیمار به علت کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اضافه کرد: از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۸ شهروند طارمی به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به افزایش میزان تست کرونا در طارم، یادآور شد: بیماریابی در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی با همکاری سفیران سلامت و ارگان‌های دخیل مدیریت شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌های مقابله با کرونا در طارم علاوه بر همجواری با شهرهای شمالی موضوع حضور کارگران فصلی با توجه به آب و هوای مساعد شهرستان و آغاز فصل کار است، تصریح کرد: افزایش تعداد دست‌فروش‌ها و تجمع‌ها برای خریدهای پایان سال، از دیگر دغدغه‌های این روزهای طارم در مبارزه با کرونا است.

این مسئول بر مدیریت و نظارت بر بازارهای دائمی و بازارهای روز و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری اکیپ‌های نظارت و بخشداری‌های تابعه شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به احتمال خیز مجدد کرونا مردم باید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه جدی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، هر سال در فصل نشاءکاری و کشت برنج کارگران مهاجر از نقاط مختلف کشور از شهرهای دور و نزدیک برای کار راهی شهرستان طارم می‌شوند و طبق گفته مسئولان شهرستانی نزدیک به ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر کارگر غیربومی فصلی در این شهرستان فعالیت می‌کنند که از نقاط دور و نزدیک و از شهرهای مختلف کشور برای درآمدزایی دیار خود را به مقصد طارم ترک کرده‌اند که همین امر می‌تواند زنگ خطری برای افزایش کرونا در طارم باشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها