تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 16:19
کد خبر : 156085

افزایش ۵۰ درصدی بودجه شهرداری قرچک

افزایش ۵۰ درصدی بودجه شهرداری قرچک

ایسنا/تهران شهردار قرچک گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قرچک با رقم ۲۹۰ میلیارد تومان تقدیم شورای اسلامی شهر شده است. محسن خرمی شریف در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قرچک، عصر یکشنبه ۱۰ اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم در خصوص پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومانی در بودجه سال  ۱۴۰۰ دیده‌ شده

 افزایش ۵۰ درصدی بودجه شهرداری قرچک

ایسنا/تهران شهردار قرچک گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قرچک با رقم ۲۹۰ میلیارد تومان تقدیم شورای اسلامی شهر شده است.

محسن خرمی شریف در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قرچک، عصر یکشنبه ۱۰ اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم در خصوص پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومانی در بودجه سال  ۱۴۰۰ دیده‌ شده است.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۹۹ مدیریت شهری ۱۹۴ میلیارد تومان بوده است، افزود: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قرچک ۲۹۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که افزایش ۵۰ درصدی نسبت به سال ۹۹ دارد که منتظر بررسی و تایید شورای اسلامی شهر هستم.

شهردار قرچک گفت: امیدواریم در جلسات مستمر شورای اسلامی شهر و در کمترین وقت لازم این لایحه بتواند طبق فرآیند قانونی مورد بررسی و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

خرمی شریف افزود: از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک به‌ پاس زحمات در سال ۹۹ و توجه ویژه به بودجه تقدیر و تشکر می‌کنم و این قول را به مردم عزیز قرچک خواهیم داد که سال ۱۴۰۰ نیز مثل سال ۹۹ پیشرفت چشمگیر در همه حوزه‌ها به خصوص عمرانی داشته باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها