تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 22:06
کد خبر : 122598

اقامت 380 هزار گردشگر در کهگیلویه و بویراحمد

اقامت 380 هزار گردشگر در کهگیلویه و بویراحمد

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بالغ بر 380 هزار گردشگر در استان اقامت گزیدند. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری در بازدید از ستادهای اسکان شهرستان کهگیلویه هدف از این بازدیدها را بررسی وضعیت گردشگران و اسکان های اضطراری عنوان و افزود: طی بررسی های به عمل

اقامت 380 هزار گردشگر در کهگیلویه و بویراحمد
دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بالغ بر 380 هزار گردشگر در استان اقامت گزیدند.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری در بازدید از ستادهای اسکان شهرستان کهگیلویه هدف از این بازدیدها را بررسی وضعیت گردشگران و اسکان های اضطراری عنوان و افزود: طی بررسی های به عمل آمده تلفات آنچنانی نداشتیم به جز یک مورد در شهرستان باشت که نمیتوانیم بگوییم به علت سیل بوده یا ناشی از عوامل انسانی رخ داده است.
دبیر ستاد خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از همه مسئولان استانی و شهرستانی خصوصا آموزش و پرورش، گفت: سالن های اضطراری آموزش و پرورش، هلال احمر و دانشگاهها برای اسکان گردشگران مهیا شده است.
وی تصریح کرد: از 27 اسفند تاکنون بالغ بر 380 هزار نفر گردشگر در استان اقامت گزیدند.
باقری با بیان اینکه بیش از 43 هزار بازدید کننده از جاذبه های گردشگری صورت گرفته، اظهار کرد: آستان مقدس بی بی حکمیه در گچساران، چشمه بلقیس در چرام و شلال دان باشت بیشتر جذب گردشگر را به خود اختصاص دادند.
وی با بیان اینکه بارش های اخیر آسیب های جدی به برخی جاذبه های گردشگری و تاریخی وارد کرده اضافه کرد: در حال برآورد خسارت های احتمالی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها