تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 22:23
کد خبر : 85630

البرز مدرسه کانکسی ندارد

البرز مدرسه کانکسی ندارد

ایسنا/البرز مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز گفت: در حال حاضر ۸۰ پروژه با ۷۳۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان در حال ساخت است. دلاوریان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه حتی یک مدرسه کانکسی در البرز وجود ندارد اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰

البرز مدرسه کانکسی ندارد

ایسنا/البرز مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز گفت: در حال حاضر ۸۰ پروژه با ۷۳۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان در حال ساخت است.

دلاوریان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه حتی یک مدرسه کانکسی در البرز وجود ندارد اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰ پروژه با ۷۳۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه تعدادی از این مدارس برای سال تحصیلی جدید به بهره برداری می‌رسند، ادامه داد: تا مهرماه امسال ۴۳ پروژه با ۳۴۰ کلاس درس تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول در خصوص اجرای برنامه استاندارد سازی مدارس هم گفت: در حال حاضر استانداردسازی سیستم گرمایشی ۵۱ مدرسه با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

دلاوریان با تاکید بر ضرورت همکاری  بیشتر خیرین برای افزایش تعداد مدارس و کاهش کمبود فضاهای آموزشی استان افزود: در کنار مشارکت خیرین، هم افزایی بین بخشی هم نقش بسزایی در افزایش سرانه‌های آموزشی استان به ویژه در مناطق محروم دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها