تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دسامبر 2021 - 14:57
کد خبر : 178681

امامی: با عبادی دست دادم فهمیدم به راحتی کشتی را می‌برم/ هدفم مدال المپیک است

امامی: با عبادی دست دادم فهمیدم به راحتی کشتی را می‌برم/ هدفم مدال المپیک است

دارنده مدال های برنز بزرگسالان و امیدهای جهان گفت: در کشتی مقابل جمال عبادی به خودم فشار نیاوردم و از همان ابتدا که دست دادیم فهمیدم کار سختی ندارم. یونس امامی در گفتگو با ایسنا، درباره پیروزی مقابل جمال عبادی در رقابت انتخابی وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد، اظهار کرد: بعد از لغو رقابت‌های قهرمانی

امامی: با عبادی دست دادم فهمیدم به راحتی کشتی را می‌برم/ هدفم مدال المپیک است

دارنده مدال های برنز بزرگسالان و امیدهای جهان گفت: در کشتی مقابل جمال عبادی به خودم فشار نیاوردم و از همان ابتدا که دست دادیم فهمیدم کار سختی ندارم.

یونس امامی در گفتگو با ایسنا، درباره پیروزی مقابل جمال عبادی در رقابت انتخابی وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد، اظهار کرد: بعد از لغو رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان، تصمیم گرفتم به وزن ۷۴ کیلوگرم بیایم تا فرصت حضور در المپیک را داشته باشم. بدنم هنوز در وزن جدید جا نیفتاده و قطعا با گذشت زمان و حضور در چند رویداد خیلی بهتر می‌توانم کشتی بگیرم.

دارنده مدال‌های برنز امیدها و بزرگسالان جهان، افزود: در فشار سنگین تمرینات اردوی تیم ملی بودیم و بدنم خیلی سنگین بود اما کادر فنی اعلام کرد باید انتخابی بدهیم. در همین اردو به ما اعلام کردند که در آخر اردو باید مبارزه انتخابی داشته باشیم. البته در اردوهای قبل هم گفته بودند که انتخابی می‌گذاریم اما از تاریخ آن خبر نداشتیم تا اینکه در این اردو به هر دوی ما زمان مسابقه اعلام شد.

وی تصریح کرد: اینطور نبود که به من زودتر از عبادی زمان مسابقه انتخابی را گفته باشند، من و عبادی هر دو در یک زمان فهمیدیم باید در چه تاریخی انتخابی بدهیم. پس از آن تمرینات را سبک کردیم تا بهتر بتوانیم مبارزه کنیم. به هر حال با توجه به فشار تمرینات واقعا در شرایط مسابقه نبودیم و با یک هفته تمرینات سرعتی هم نمی‌توانستیم به شرایط مسابقه برسیم اما خدا را شکر با این حال توانستم به برتری برسم.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی درباره انتقاد جمال عبادی مبنی بر اینکه چرا فقط یک دور مبارزه انتخابی برگزار شده است، گفت: به هر حال در چنین شرایطی هر کس سعی می‌کند به نفع خودش صحبت کند. اما باید بگویم من خیلی راحت کشتی گرفتم به طوری‌که از همان اول مبارزه که با حریف دست دادم فهمیدم راحت کشتی را برنده می‌شوم. در یکی دو صحنه هم داور امتیاز من را نداد وگرنه با اختلاف پیروز می‌شدم. من در طول مبارزه از حریف جلو بودم و سعی کردم کشتی را مدیریت کنم تا فقط به پیروزی برسم. نمی خواستم ریسک کنم تا با اختلاف بیشتری به پیروزی برسم چرا که نیاز به این کار نبود.

امامی در پاسخ به این سوال که به احتمال زیاد باید در رقابت‌های مهم کسب سهمیه المپیک به میدان برود، گفت: من تابع نظر کادر فنی تم ملی هستم و هر کجا که صلاح بدانند آماده‌ام کشتی بگیرم‌. امیدوارم هر کجا که به عنوان نماینده ایران به روی تشک می‌روم بتوانم بهترین نمایش را داشته باشم.

وی در پایان درباره هدفش از حضور در المپیک پس از کسب سهمیه چیست، خاطرنشان کرد: قطعا ابتدا به دنبال این هستم که ملی پوش شوم و پس از آن صد درصد با انگیزه زیاد مدال المپیک را می خواهم. الان بهترین موقعیت است و من هم انگیزه خیلی بالایی دارم تا بر روی سکوی المپیک قرار گیرم. امیدوارم با تلاش و دعای خیر مردم به هدفم برسم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها