تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 12:26
کد خبر : 136561

امسال مشکل کمبود اعتبار فرهنگی در دانشگاههای فنی و حرفه ای نداشتیم

امسال مشکل کمبود اعتبار فرهنگی در دانشگاههای فنی و حرفه ای نداشتیم

ایسنا/آذربایجان غربی معاون فرهنگی،دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت:۱۰۰ درصد بودجه فرهنگی مراکز فنی و حرفه ای پرداخت شده است. مهدی امروز ۲۰ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه بااشاره به فعالیت ۱۸۱ آموزشکده و دانشکده فنی و حرفه ای در کشور افزود: نزدیک به ۲۰۰ هزار دانشجو در دانشکده های فنی و حرفه ای

امسال مشکل کمبود اعتبار فرهنگی در دانشگاههای فنی و حرفه ای نداشتیم

ایسنا/آذربایجان غربی معاون فرهنگی،دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت:۱۰۰ درصد بودجه فرهنگی مراکز فنی و حرفه ای پرداخت شده است.

مهدی امروز ۲۰ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه بااشاره به فعالیت ۱۸۱ آموزشکده و دانشکده فنی و حرفه ای در کشور افزود: نزدیک به ۲۰۰ هزار دانشجو در دانشکده های فنی و حرفه ای تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه سرانه بودجه فرهنگی دانشگاههای فنی و حرفه ای برای هر دانشجو در حدود ۱۰ هزار تومان است،  اظهار کرد:با شیوع کرونا هزینه‌های حضور فیزیکی، پذیرایی، رفت و آمد و … حذف شد و کاهش یا حذف برخی از هزینه‌ها باعت شد در تامین بودجه فرهنگی امسال با مشکلی مواجه نشویم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد:امسال هیچ کمبود اعتبار فرهنگی در هیچ یک از مراکز فنی و حرفه ای وجود ندارد و ۱۰۰ درصد بودجه مراکز پرداخت شده است.

مهدی بااشاره اینکه آموزشهای مراکز فنی و حرفه ای مبتنی بر مهارت است، افزود: در دانشگاههای فنی و حرفه ای سطح کیفی دروس ارائه شده، باعث شد فارغ التحصیلانی که واقعا جویای کار هستند براحتی جذب بازار کار شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها