تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 19:28
کد خبر : 160746

امسال نمایشگاه بهاره در قزوین برپا نمی شود

امسال نمایشگاه بهاره در قزوین برپا نمی شود

ایسنا/قزوین معاون استاندار قزوین گفت: امسال باتوجه به احتمال شیوع ویروس کرونا و ظهور ویروس جهش یافته، بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین، نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود. منوچهر حبیبی ضمن اشاره به این موضوع که حفظ سلامت مردم در شرایط کرونایی اولویت ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا است، گفت: در ستاد

امسال نمایشگاه بهاره در قزوین برپا نمی شود

ایسنا/قزوین معاون استاندار قزوین گفت: امسال باتوجه به احتمال شیوع ویروس کرونا و ظهور ویروس جهش یافته، بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین، نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود.

منوچهر حبیبی ضمن اشاره به این موضوع که حفظ سلامت مردم در شرایط کرونایی اولویت ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا است، گفت: در ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین از هر تصمیم و اقدامی توسط هر ارگان و سازمان که منجر به تجمع مردمی شود با جدیت جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و بروز ویروس جهش یافته، بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین، نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود و فروش فوق‌العاده ویژه نوروز توسط اصناف صورت می‌گیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول بیان کرد: از اصناف تقاضا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت در دستور کار قرار دهند و حالا که قرار است نمایشگاه بهاره نداشته باشیم، در روزهای منتهی به عید مراعات حال مردم را بکنند.

وی تصریح کرد: مردم نیز علاوه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اماکن شهری، برای خرید به مکان‌هایی که تجمع بالا در آن وجود دارد، مراجعه نکنند.

حبیبی ضمن اشاره به این موضوع که در این ایام فعالیت اصناف تا ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود و در صورت تخلف مغازه فرد خاطی تا پایان تعطیلات نوروز پلمب خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: دستفروش‌ها نیز با طرح مشترک شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و اصناف و با مدیریت فرمانداران مناطق استان، در ایام نوروز ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها