تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 23:04
کد خبر : 20911

انتخابات در سرنوشت کشور تغییرات تاریخی ایجاد می کند

انتخابات در سرنوشت کشور تغییرات تاریخی ایجاد می کند

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: روز انتخابات روز بزرگی است که در سرنوشت کشور تغییرات حیاتی و تاریخی را به دنبال خواهد داشت. سردار علی آزادی امروز (9 خرداد) در شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: انتخابات 1400 در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان بر روی موضوع انتخابات تمرکز و در صدد شکل‌گیری حجمه سنگینی

انتخابات در سرنوشت کشور تغییرات تاریخی ایجاد می کند

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: روز انتخابات روز بزرگی است که در سرنوشت کشور تغییرات حیاتی و تاریخی را به دنبال خواهد داشت.

سردار علی آزادی امروز (9 خرداد) در شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: انتخابات 1400 در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان بر روی موضوع انتخابات تمرکز و در صدد شکل‌گیری حجمه سنگینی از عملیات روانی هستند.

وی در خصوص ایجاد هجمه‌های سنگین روانی دشمن بر موضوع انتخابات عنوان کرد: هجمه‌های انتخاباتی امروزه همچون بمباران جنگی است که در صدد ناامید کردن مردم از انتخابات است.

سردار آزادی انتخابات 1400 را یک جنگ تمام عیار عقیدتی دانست و افزود: این انتخابات تقابل بین اسلام و کفر است به همین دلیل دشمنان تمام موضع خود را بر انتخابات 1400 متمرکز کرده‌اند.

وی نتایج و پیامد این انتخابات را  در منطقه‌ای و جهانی توصیف کرد و گفت: مشارکت در انتخابات به مثابه شکست دشمن و شکست تحریم و هجمه‌های دشمن است.

سردار علی آزادی در پایان یادآور شد: انتخابات میدانی برای انتخاب فرد شایسته و اصلح در راستای ایجاد تحول و رفع بیکاری و مقاومت در برابر دشمن است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها