تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 1:19
کد خبر : 123702

انتخاب افراد متعهد و متخصص برای ورود به شورای شهر

انتخاب افراد متعهد و متخصص برای ورود به شورای شهر

ایسنا/گیلان رییس شورای شهر رشت گفت: از مردم می‌خواهم حتما افراد متعهد و متخصص را برای دوره آتی شورای شهر رشت انتخاب کنند. رمضانپور نرگسی در آخرین جلسه شورای شهر رشت در سال ۹۹ اظهار کرد: امروز به مناسبت روز شهردار از محمداحمدی شهردار کلانشهر رشت دعوت کردیم در جلسه حضور یابند تا از وی قدردانی

انتخاب افراد متعهد و متخصص برای ورود به شورای شهر

ایسنا/گیلان رییس شورای شهر رشت گفت: از مردم می‌خواهم حتما افراد متعهد و متخصص را برای دوره آتی شورای شهر رشت انتخاب کنند.

رمضانپور نرگسی در آخرین جلسه شورای شهر رشت در سال ۹۹ اظهار کرد: امروز به مناسبت روز شهردار از محمداحمدی شهردار کلانشهر رشت دعوت کردیم در جلسه حضور یابند تا از وی قدردانی کنیم.

وی افزود: محمد احمدی پس از انتصاب به سمت شهرداری رشت کارهای خوبی برای شهر انجام دادند و امیدواریم در سال آتی نیز شاهد تلاش‌های شبانه روزی وی برای رفع مشکلات شهر باشیم.

رمضانپور با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای شهر ادامه گفت: از ۱۱ نفر اعضای شورای شهر دوره پنجم ۸ نفر برای حضور در انتخابات دوره بعد کلان‌شهر رشت ثبت نام کرده‌اند و آروزی موفقیت برای این عزیزان دارم.

وی با بیان اینکه ما برای پیروزی انقلاب زحمات زیادی کشیده‌ایم، تصریح کرد: تجربه به من ثابت کرده است کسانی باید وارد شورا شوند که دارای تعهد و تخصص کاری باشند.

رییس شورای شهر رشت گفت: شورا جای کسانی نیست که سابقه کاری فرهنگی و اجتماعی چندانی ندارند و مردم هم کسانی را انتخاب کنند که حوصله شنیدن مشکلاتشان را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در این دوره شورا بیش از سال گذشته کاندیدا ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: این علاقه برای حضور در این مجموعه بسیار خوب است و امیدوارم افراد متعهدی وارد دوره بعد شوند.

احمدی شهردار رشت نیز در ادامه گفت: از همه همراهی‌ها و مساعدت‌های اعضای شورا سپاسگزارم.

وی اضافه کرد: در پنج ماهی که به عنوان شهردار رشت خدمت می‌کنم دریافتم که اعضای شورا بر موضوعات شهر تسلط دارند.

شهردار سالی پر از سلامتی و برکت برای مردم رشت آرزو کرد و گفت: با همدلی و همراهی مسئولین شهری و مردم می توان گامهای بزرگی در جهت توسعه شهر برداشت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها