تاریخ انتشار : یکشنبه 2 ژانویه 2022 - 18:43
کد خبر : 183642

انتشار شماره جدید نشریه دانشجویی «داد و بیداد»

انتشار شماره جدید نشریه دانشجویی «داد و بیداد»

ششمین شماره فصلنامه «داد و بیداد» به صاحب‌ امتیازی انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه فردوسی منتشر شد. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بررسی ابعاد فقهی ـ حقوقی خروج زنان از کشور، ملاحظه برتر، انبوه‌سازان مختلف، در پناه کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری، پدر و قصاص؟! امکان یا توهم؟ و آغاز یک پایان، عناوین مطالبی است

انتشار شماره جدید نشریه دانشجویی «داد و بیداد»

ششمین شماره فصلنامه «داد و بیداد» به صاحب‌ امتیازی انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه فردوسی منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بررسی ابعاد فقهی ـ حقوقی خروج زنان از کشور، ملاحظه برتر، انبوه‌سازان مختلف، در پناه کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری، پدر و قصاص؟! امکان یا توهم؟ و آغاز یک پایان، عناوین مطالبی است که در این شماره «داد و بیداد» به چاپ رسیده است.

در سخن سردبیر آمده است: «نوشتن همچون نوری است که همواره روشنی‌بخش وجود تاریک و تنهای انسان معاصر بوده است. … داد و بیداد در یک سال گذشته، نه فقط یک نشریه، که مرهم و التیامی بر رنج‌های جامعه حقوقی بوده است. با وجود همه مشکلات، به لطف و همکاری حقوقدانان و حقوق‌خوانان دغدغه‌مند، استوار و محکم در کنارمان ایستاد و سخنمان را به گوش جامعه رساند.

شاید ما به تنهایی، توان مقابله با بی‌عدالتی‌ها را نداشته باشیم، اما یقین داریم که کلمات‌مان در کنار یکدیگر قدرتمندترین سلاح هستند. هدف ما هیچگاه ایجاد تحولات سریع، ناگهانی، ناپایدار و عظیم نبوده است. بلکه ایجاد تغییرات اندک اما بنیادین، پایدار و موثر در نوع فکر و اندیشه‌ جامعه، هدفی است که در جای جای این نشریه نهفته است. …»

هنگامه اللهی فرد و مائده شهیدی اسلامی، مدیرمسئولی و سردبیری فصلنامه «داد و بیداد» را برعهده دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها