تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 20:54
کد خبر : 75080

انجام امور خیر آموزشی استمرار راه پیامبران است

انجام امور خیر آموزشی استمرار راه پیامبران است

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به انجام کارهای خیر بی شمار در شهرستان با رویکردهای مختلف و در حوزه‌های گوناگون که از مهمترین آنها امر آموزش می باشد گفت: انجام امور خیر آموزشی استمرار راه پیامبران است. محمدرضا مشایخی در آیین افتتاح دبستان مشارکتی شهید عمران احمدی در روستای بیجرلو

انجام امور خیر آموزشی استمرار راه پیامبران است

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به انجام کارهای خیر بی شمار در شهرستان با رویکردهای مختلف و در حوزه‌های گوناگون که از مهمترین آنها امر آموزش می باشد گفت: انجام امور خیر آموزشی استمرار راه پیامبران است.

محمدرضا مشایخی در آیین افتتاح دبستان مشارکتی شهید عمران احمدی در روستای بیجرلو از توابع بخش ترکمانچای میانه که با حضور خیّرین و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: در سایه‌ی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد انجام امور خیر بسیاری در حوزه های مختلف با مشارکتهای مردم، خیرین، دولت و بخش خصوصی هستیم که جای بسی شکرگزاری و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: از مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در انجام امور خیر خرسندیم چرا که تمامی امور جامعه حول محور نیروی انسانی کارآمد، باسواد و متخصص به انجام می رسد که لازمه آن ایجاد فضا و بستری مناسب با تاسیسات و تجهیزات لازم و تاثیرگذار در روحیه دانش آموزان است.

مشایخی به اجرای ۷ پروژه‌ استانی از سوی بانک اقتصاد نوین در سال جاری اشاره کرد و افزود: دبستان شهید احمدی با مشارکت ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از سوی بانک اقتصاد نوین و اداره کل نوسازی مدارس استان در زیربنای ۱۳۲ متر با ۳ کلاس درسی؛ احداث و امروز به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه میانه در ادامه لازمه ی انجام تمامی امور در قالب مسوولیتهای اجتماعی را ظرفیت عمومی مردم و پشتیبانی آنها عنوان و از همراهی؛ همکاری و مشارکت مردم در امور خیر قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها