تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 15:02
کد خبر : 116157

انعقاد سه تفاهم‌نامه ساخت مدرسه در خوزستان

انعقاد سه تفاهم‌نامه ساخت مدرسه در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از انعقاد سه تفاهم‌نامه با خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت مدرسه خبر داد. علی قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص انعقاد چند تفاهم‌نامه‌ برای احداث مدرسه، اظهار کرد: تفاهم‌نامه ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۴۸۰ متر مربع در سلطان آباد رامهرمز با خیر مدرسه ساز امیرهادی

انعقاد سه تفاهم‌نامه ساخت مدرسه در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از انعقاد سه تفاهم‌نامه با خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت مدرسه خبر داد.

علی قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص انعقاد چند تفاهم‌نامه‌ برای احداث مدرسه، اظهار کرد: تفاهم‌نامه ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۴۸۰ متر مربع در سلطان آباد رامهرمز با خیر مدرسه ساز امیرهادی قنواتی منعقد شد.

وی با اشاره به انعقاد یک تفاهم‌نامه برای ساخت یک مدرسه در رامشیر، افزود: تفاهم‌نامه ساخت مدرسه ۲ کلاسه در روستای ابوشنان سفلی ۱ در شهرستان رامشیر با زیربنای ۷۶ متر مربع و اعتبار ۵ میلیارد ریال با خیر مدرسه‌ساز جلال تقی زاده بسته شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در تفاهم‌نامه‌ای دیگری با گروه جهادی شهدای مسجد موسی بن جعفر(ع)، مقرر شد که یک مدرسه ۴ کلاسه با زیربنای ۲۳۳ متر مربع و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در یکی از روستاهای حمیدیه احداث شود.

به گزارش ایسنا، استان خوزستان در مشارکت خیرین مدرسه ساز دارای رتبه اول کشوری است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها