تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 12:11
کد خبر : 127645

“انقلاب اسلامی در اراک” اثر شایسته تقدیر جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی

“انقلاب اسلامی در اراک” اثر شایسته تقدیر جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی

ایسنا/مرکزی رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: کتاب انقلاب اسلامی در اراک به روایت مردم در نخستین جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی، رضا میرزایی اظهار کرد: کتاب انقلاب اسلامی در اراک به روایت مردم، مصاحبه و تدوین “مریم حاجی‌زاده و ساره مشهدی‌میقانی”

"انقلاب اسلامی در اراک" اثر شایسته تقدیر جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی

ایسنا/مرکزی رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: کتاب انقلاب اسلامی در اراک به روایت مردم در نخستین جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی، رضا میرزایی اظهار کرد: کتاب انقلاب اسلامی در اراک به روایت مردم، مصاحبه و تدوین “مریم حاجی‌زاده و ساره مشهدی‌میقانی” در نخستین جایزه «کتاب تاریخ انقلاب اسلامی» به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.

وی افزود: اولین جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی با هدف ارتقای فرهنگ و حافظه تاریخی جامعه اسلامی ایران و حفظ استقلال و هویت فرهنگی و معرفی کتاب‌های برتر در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی (ریشه‌ها و پیامدها)، به همراه مقابله با تحریف تاریخ انقلاب اسلامی به همت پژوهشکده تاریخ معاصر و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد و از برگزیدگان در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، کتاب انقلاب اسلامی در اراک به روایت مردم، در برگیرنده خاطرات شفاهی فعالان انقلابی شهر اراک است که کار مصاحبه با این فعالان انقلابی توسط مریم حاجی زاده و ساره مشهدی میقانی صورت گرفته است . این کتاب دو جلدی در سال ۹۷ به همت حوزه هنری استان مرکزی به چاپ رسیده و هم اکنون مجلدات دیگر تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در اراک نیز آماده چاپ است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها