تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 12:24
کد خبر : 106049

اهدای ۱۰۰ میلیون تومانی خیرین برای مقابله با کرونا در چالدران

اهدای ۱۰۰ میلیون تومانی خیرین برای مقابله با کرونا در چالدران

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: ۹۸.۲ درصد مردم در طرح غربالگری خانوارها بررسی شدند. حسن محمد زاده در گفت و گو با ایسنا، از اجرای ۹۸.۲ درصدی طرح غربالگری خانوارها در شهرستان در خصوص مبارزه با کرونا ویروس خبر داد و گفت: غربالگری بقیه خانوارها نیز در حال انجام است. وی در ادامه، همچنین به اقدامات

اهدای ۱۰۰ میلیون تومانی خیرین برای مقابله با کرونا در چالدران

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: ۹۸.۲ درصد مردم در طرح غربالگری خانوارها بررسی شدند.

حسن محمد زاده در گفت و گو با ایسنا، از اجرای ۹۸.۲ درصدی طرح غربالگری خانوارها در شهرستان در خصوص مبارزه با کرونا ویروس خبر داد و گفت: غربالگری بقیه خانوارها نیز در حال انجام است.

وی در ادامه، همچنین به اقدامات اجرا شده در ستاد مبارزه با کرونا در چالدران اشاره کرد و گفت: تشدید نظارت و بازرسی در محورهای ورودی شهرستان، ادامه نظارت بر روند تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری، سمپاشی اماکن عمومی و معابر پرتردد در شهرها و روستاها، جلوگیری از ورود خودروها با پلاک غیر بومی به شهرستان از جمله طرح‌هایی است که با جدیت تمام در این شهرستان پیگیری و اجرا می شود.

فرماندار چالدران همچنین از اجرای عملیات تداوم دفاع بیولوژیک مدافعان سلامت در شهرستان خبر داد و گفت: این عملیات از چهارشنبه ۶ فروردین الی ۱۵ فروردین با همکاری دستگاه‌های اجرایی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام مناطق شهری و روستایی چالدران اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در اجرای این عملیات تمام مناطق شهری و روستایی ضدعفونی و میکروب زدایی خواهند شد، افزود: انتظار می‌رود مردم شهرستان چالدران همکاری های لازم را در جهت اجرای این عملیات با عوامل اجرایی شهرستان داشته باشند.

فرماندار چالدران با اشاره به جمع آوری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین شهرستان برای انجام اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا در شهرستان افزود: این عمل شایسته باید الگوی همه شهروندان بوده و همگان باید نسبت به سلامت مردم حساس باشند و در این زمینه کوتاهی و کم‌کاری قابل قبول نیست.

محمدزاده با تاکید براینکه شهروندان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌ کرونا از سفرهای غیرضروری و مسافرت و حتی خروج از خانه خودداری کنند، تصریح کرد: راه اندازی ایستگاههای سلامت در مبادی ورودی شهر، ضد عفونی اماکن اصلی شهرهای چالدران و آواجیق و برخی از روستاها گوشه ای از اقداماتی هستند که در جهت مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا در این شهرستان تا این لحظه به صورت چشمگیری صورت گرفته است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها