تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 - 11:31
کد خبر : 150593

اولویت‌های آموزش و پرورش برای خیران مدرسه‌ساز مشخص شود

اولویت‌های آموزش و پرورش برای خیران مدرسه‌ساز مشخص شود

عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و اولویت‌های آموزش و پرورش باید برای خیران مشخص باشد، گفت: نقش خیران در مدرسه‌سازی مهم بوده چراکه با حضور این قشر، دولت می‌تواند به اهداف خود نایل شود. به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، محمدحسین جهانبخش، امروز 28 فروردین، در جمع خبرنگاران با

عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و اولویت‌های آموزش و پرورش باید برای خیران مشخص باشد، گفت: نقش خیران در مدرسه‌سازی مهم بوده چراکه با حضور این قشر، دولت می‌تواند به اهداف خود نایل شود.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، محمدحسین جهانبخش، امروز 28 فروردین، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خیران همواره منشا خیر و برکت و توسعه جامعه بوده و هستند، اظهار کرد: هیچ کاری بدون حضور مردم به سرانجام نمی‌رسد.

این بازنشسته آموزش و پرورش ادامه داد: تجربه نشان داده که خیران مدرسه‌ساز در توسعه مناطق محروم نقش به سزایی در طول تاریخ داشته و هم اکنون نیز نقش آن‌ها در اقتدار علمی ایران تاثیرگذار است و با توجه به اینکه خیران همواره آمادگی کار خیر را دارند باید زمینه برای آن‌ها فراهم شود.

جهانبخش با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و اولویت‌های آموزش و پرورش باید برای خیران مشخص باشد، ادامه داد: نقش خیران در مدرسه‌سازی مهم بوده چراکه با حضور این قشر، دولت می‌تواند به اهداف خود نایل شود.

وی افزود: زمینه‌سازی و اشاعه فرهنگ کار خیر با اطلاع‌رسانی محقق می‌شود و به علت اینکه خیران آمادگی کمک را دارند باید نقاط نیازمند به ساخت و تجهیز مدرسه شناسایی و به خیران معرفی شود.

عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از اینکه فرهنگ کار خیر در جامعه ایرانی تثبیت شده است، بیان کرد: باید در راستای جذب خیران جدید گام برداشت که بسیار با اهمیت است و خیران نیز نباید حتما مدرسه‌سازی کنند چراکه می‌توانند در خصوص تامین لوازم آزمایشگاهی، لوازم‌التحریر، کتابخانه و یک کلاس درس قدم بردارند.

وی یادآور شد: مدارس باید بر اساس اولویت‌های اداره کل نوسازی مدارس احداث و خیران با هر مبلغی می‌توانند آموزش و پرورش را یاری دهند چراکه مبلغ در کار خیر مهم نیست.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها