تاریخ انتشار : یکشنبه 9 ژانویه 2022 - 17:03
کد خبر : 187781

اولین “روستا بازار” کرمانشاه افتتاح شد

اولین “روستا بازار” کرمانشاه افتتاح شد

ایسنا/کرمانشاه  مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از افتتاح اولین روستا بازار استان در شهرستان صحنه خبر داد. ایرج صفایی در حاشیه مراسم افتتاح روستا بازار شهرستان صحنه، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر اولین روستابازار در استان کرمانشاه با ۲۶ غرفه افتتاح شد. صفایی مساحت این روستا بازار را۷۰۰ مترمربع اعلام و اضافه کرد: طرح روستا

اولین "روستا بازار" کرمانشاه افتتاح شد

ایسنا/کرمانشاه  مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از افتتاح اولین روستا بازار استان در شهرستان صحنه خبر داد.

ایرج صفایی در حاشیه مراسم افتتاح روستا بازار شهرستان صحنه، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر اولین روستابازار در استان کرمانشاه با ۲۶ غرفه افتتاح شد.

صفایی مساحت این روستا بازار را۷۰۰ مترمربع اعلام و اضافه کرد: طرح روستا بازار در این شهرستان با هدف عرضه مستقیم  محصولات کشاورزی  و تنظیم بازار بدون واسطه با عنوان از مزرعه تا سفره راه اندازی شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه ادامه داد: محصولات ارائه شده در این روستابازار شامل محصولات لبنی، میوه و تره بار، برنج و کلیه محصولاتی است که توسط روستاییان منطقه تولید شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه به اشتغال زایی این طرح هم اشاره کرد و افزود: ۲۶ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم در این بازارچه مشغول به فعالیت می شوند.

صفایی گفت: طرح روستا بازار در سایر شهرستان‌های استان با هماهنگی و حمایت  مدیرعامل اتحادیه تعاونی های روستایی استان  مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده حداقل یک روستا بازار در سطح هر شهرستان احداث شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها