تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 20:47
کد خبر : 666

اکثر روستاهای شهرستان زرآباد با کمبود آب و افت ولتاژ برق مواجه هستند

اکثر روستاهای شهرستان زرآباد با کمبود آب و افت ولتاژ برق مواجه هستند

 فرماندار شهرستان زرآباد سیستان و بلوچستان گفت: اکثر روستاهای این شهرستان با کمبود آب و افت ولتاژ برق مواجه هستند و یکی از دلایل آن شبکه فرسوده است. به گزارش ایسنا،نعمت الله نجاری در جلسه بررسی آب و برق شهرستان زرآباد با تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین(ع)،اظهار داشت: برای اینکه به مردم خدمت

اکثر روستاهای شهرستان زرآباد با کمبود آب و افت ولتاژ برق مواجه هستند

 فرماندار شهرستان زرآباد سیستان و بلوچستان گفت: اکثر روستاهای این شهرستان با کمبود آب و افت ولتاژ برق مواجه هستند و یکی از دلایل آن شبکه فرسوده است.

به گزارش ایسنا،نعمت الله نجاری در جلسه بررسی آب و برق شهرستان زرآباد با تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین(ع)،اظهار داشت: برای اینکه به مردم خدمت صادقانه داشته باشیم باید تشریفات اداری حذف شود.

وی ادامه داد: اکثر روستاهای این شهرستان با کمبود آب و افت ولتاژ برق مواجه هستند و یکی از دلایل آن شبکه فرسوده است.

وی ادامه داد:  تمام مجتمع های آبرسانی در شهرستان زرآباد نیاز فوری به تعمیر و توسعه شبکه دارند.

وی تصریح کرد: ۱۵ کیلومتر از شبکه آب آشامیدنی شهر زرآباد نیز نیاز به اصلاح و توسعه فوری دارد و هفت کیلومتر خط انتقال مجتمع بندینی به همراه مخازن آن تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

فرماندار زرآباد ادامه داد: با توجه به اینکه شهر زرآباد در شاهراه حیاتی دو بندر استراتژیک جاسک هرمزگان و چابهار سیستان و بلوچستان واقع شده است و محل عبور وسائط نقلیه گردشگران و مسافران به سمت روستای هدف گردشگری درک است باید روشنایی آن توسط اداره برق به صورت ویژه دیده شود و همه دهیاران سطح شهرستان نسبت به روشنایی روستاها با همکاری و مساعدت اداره برق شهرستان اقدام کنند.

نجاری عنوان کرد: با شرکت نور رایزنی های صورت گرفته است و ان شاالله بزودی مشکل آب روستای شریف آباد با مرمت شبکه و نصب شیرفلکه رفع خواهد شد.

مولوی یونس نهنگی رییس شورای اسلامی شهر زرآباد نیز در این جلسه خواستار روشنایی معابر و محلات،رفع ولتاژ برق و اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی این شهر شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها