تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 10:44
کد خبر : 155506

اکران5 فیلم کوتاه تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در مدارس

اکران5 فیلم کوتاه تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در مدارس

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی پنج فیلم کوتاه تولیدی حوزه هنری این استان در مدارس شهر یاسوج اکران شد . به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد اکبر آئین در حاشیه اکران این فیلم‌ها، افزود: در ادامه برنامه‌های هفته هنر انقلاب واحد هنرهای تصویری

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی پنج فیلم کوتاه تولیدی حوزه هنری این استان در مدارس شهر یاسوج اکران شد .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد اکبر آئین در حاشیه اکران این فیلم‌ها، افزود: در ادامه برنامه‌های هفته هنر انقلاب واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به اکران فیلم‌های کوتاه تولید این نهاد کرده و در روز دوشنبه ۲۶ فروردین ۹۷ فیلم‌های “مهتک”، “دا “، “پایی که جاماند” به کارگردانی سعید کریمی و نماهنگ همسنگری ” به کارگردانی جواد هادی اصل در برخی مدارس شهر یاسوج اکران شدند .

وی اظهارکرد: همچنین فیلم “بلوتوث” برگزیده جشنواره رویش نیز در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج اکران شد .

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: موضوع چهار فیلم نخست درباره دفاع مقدس و موضوع فیلم بلوتوث نیز در زمینه اجتماعی و تأثیرات مخرب فضای مجازی بر افراد است .

آیین تصریح کرد: قبل از اکران این فیلم حمیدرضا صفایی از منتقدان فیلم در کهگیلویه و بویراحمد درباره تأثیر شهید آوینی بر سینمای ایران با مخاطبان به گفت و گو نشست .

وی اضافه کرد: با توجه به نبود فیلم‌های کوتاه در شبکه‌های خانگی، عدم دسترسی مخاطبان به فیلم کوتاه و همچنین تأثیر مفهومی و محتوایی که می‌تواند یک اثر کوتاه بر مخاطب داشته باشد، نسبت به پخش فیلم‌های کوتاه در مدارس اقدام کردیم .

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها