تاریخ انتشار : جمعه 5 نوامبر 2021 - 21:42
کد خبر : 75523

این رکوردها را بزنید و 500 هزار تومان جایزه بگیرید!

این رکوردها را بزنید و 500 هزار تومان جایزه بگیرید!

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ورزش سه گانه کرمانشاه از اجرای طرحی برای کشف استعدادهای ورزش سه گانه بین نوجوانان استان خبرداد. فاطمه واحدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تاکید هیات روی کشف استعدادهای ورزش سه گانه در استان، اظهار کرد: اخیرا طرحی را در دستور کار قرار داده ایم تا براساس آن بتوانیم استعدادهای

این رکوردها را بزنید و 500 هزار تومان جایزه بگیرید!

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ورزش سه گانه کرمانشاه از اجرای طرحی برای کشف استعدادهای ورزش سه گانه بین نوجوانان استان خبرداد.

فاطمه واحدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تاکید هیات روی کشف استعدادهای ورزش سه گانه در استان، اظهار کرد: اخیرا طرحی را در دستور کار قرار داده ایم تا براساس آن بتوانیم استعدادهای ورزش سه گانه را از رده های پایه در سطح استان شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه این طرح  در بخش پسران و در دو رده سنی یازده تا 13 و 13 تا 15 سال اجرا می‌شود، افزود: به هرکدام از پسران سنین یازده تا 13 سال استان که بتوانند 187 متر شنا و 1250 متر دو را ظرف 3.5 دقیقه ثبت کنند، 500 هزار تومان جایزه می دهیم.

رئیس هیات ورزش سه گانه کرمانشاه افزود: برای رده سنی 13 تا 15 سال هم 375 متر شنا و 2500 دو را در مدت زمان هفت دقیقه با جایزه 500 هزار تومان در نظر گرفته ایم.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان اجرای این طرح را داده ایم و پسرانی که در این رده های سنی هستند و می خواهند در این طرح شرکت کنند، می توانند به هیات استان اعلام آمادگی کنند.

واحدی تصریح کرد: افرادی که بتوانند این رکوردها را ثبت کنند، به تیم استان دعوت می شوند و بصورت رایگان آنها را مورد حمایت قرار می دهیم.

وی تاکید کرد: امسال یکی از مهمترین برنامه هایی که هیات در دستور کار قرار داده، با توجه به مشکلاتی که بیماری کرونا طی یکی دوسال گذشته بوجود آورده، مسئله استعدادیابی است تا بتوانیم در آینده از این استعدادها پرورش قهرمان داشته باشیم.

رئیس هیات ورزش سه گانه کرمانشاه یادآورشد: کمیته استعدادیابی هیات به‌خوبی فعال شده و تاکنون هم با کمک پایگاه قهرمانی استان توانسته ایم استعدادهای خوبی را شناسایی کنیم.

وی افزود: علاوه براین اقدامات با آموزش و پرورش نیز در حال رایزنی هستیم تا از این طریق هم استعدادیابی انجام دهیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها