تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 12:54
کد خبر : 74904

بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی زنجان مهیا شده است

بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی زنجان مهیا شده است

ایسنا/زنجان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، از فعالیت همه موزه‌ها و اماکن فرهنگی و تاریخی استان و با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا خبر داد. به‌ گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند اظهار کرد: همه موزه‌ها و اماکن فرهنگی – تاریخی فعال

بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی زنجان مهیا شده است

ایسنا/زنجان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، از فعالیت همه موزه‌ها و اماکن فرهنگی و تاریخی استان و با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به‌ گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند اظهار کرد: همه موزه‌ها و اماکن فرهنگی – تاریخی فعال استان از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به روی علاقه‌مندان باز خواهد بود.

وی گفت: به‌ طور قطع باز بودن موزه‌ها و اماکن تاریخی منوط به رعایت کامل همه نکات بهداشتی و نیز آگاهی از آخرین وضعیت دستورالعمل‌های ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با تاکید بر این‌که بازدید در این روزها با توجه به بحران بیماری کرونا محدودیت‌هایی در پی دارد که به‌ منظور حفاظت پیشگیرانه سلامت کارکنان و بازدیدکنندگان و نیز اشیای موزه‌ای در چارچوب اصول بهداشتی و موزه‌ای خواهد بود، گفت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و نیز بازدیدهای گروهی حداکثر تا ۱۰ نفر (با هماهنگی قبلی) از ملزومات بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی – تاریخی خواهد بود.

ارجمند بیان کرد: خروج از بحران کنونی مستلزم همکاری و مشارکت همه اقشار جامعه بوده و همکاری بازدیدکنندگان در وضعیت کنونی، ارائه خدمات فرهنگی را تسهیل می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هم‌اکنون همه بناها و موزه‌های تاریخی استان شامل موزه باستان‌شناسی و مردان نمکی در عمارت ذوالفقاری در شهر زنجان، گنبد و موزه سلطانیه و غارکتله خور در خدابنده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها