تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 19:42
کد خبر : 12652

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از نمایشگاه سازمان صنایع دفاعی

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از نمایشگاه سازمان صنایع دفاعی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از نمایشگاه سازمان صنایع دفاعی خبر داد. ابوالفضل عمویی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نمایشگاه سازمان صنایع دفاعی بازدیدی داشته و در جریان آخرین  دستاوردهای دفاعی کشور و

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از نمایشگاه سازمان صنایع دفاعی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از نمایشگاه سازمان صنایع دفاعی خبر داد.

ابوالفضل عمویی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نمایشگاه سازمان صنایع دفاعی بازدیدی داشته و در جریان آخرین  دستاوردهای دفاعی کشور و فعالیت‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرار گرفتند که این فعالیت‌ها در بخش هایی از توانمندی ها در حوزه تسلیحات سبک، خودروهای زرهی، توانمندی‌های علوم شیمیایی و ساخت راکت های برد کوتاه و بلند و در بحث فناوری اطلاعات است.

وی گفت که در این بازدید اعضای کمیسیون با قدردانی از وزرات دفاع، دستاوردهای صنایع دفاعی را چشم گیر و موجب افتخار همه ایرانیان دانستند چون علاوه بر بومی شدن بنیه دفاعی، کشور را به مصونیت در حوزه دفاعی نزدیک تر کرده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها