تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دسامبر 2021 - 17:54
کد خبر : 179629

بازگشت “راهیان” باید زودتر قطعی شود

بازگشت “راهیان” باید زودتر قطعی شود

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم موضوع بازگشت تیم راهیان به لیگ دسته اول فوتبال را پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قطعی کنیم. صابر رحیمی در گفت و گو باایسنا، بااشاره به پیگیری های چندین ساله باشگاه راهیان برای بازگشت به لیگ دسته اول فوتبال، اظهارکرد: بازگشت راهیان به

بازگشت "راهیان" باید زودتر قطعی شود

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم موضوع بازگشت تیم راهیان به لیگ دسته اول فوتبال را پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قطعی کنیم.

صابر رحیمی در گفت و گو باایسنا، بااشاره به پیگیری های چندین ساله باشگاه راهیان برای بازگشت به لیگ دسته اول فوتبال، اظهارکرد: بازگشت راهیان به لیگ دسته اول فوتبال را حق مسلم مردم کرمانشاه می دانیم و حمایت می کنیم تا این موضوع تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: با اعلام رای قطعی دیوان عالی مبنی بر بازگشت راهیان به لیگ دسته اول فوتبال، این موضوع اکنون به یک مطالبه در استان تبدیل شده و استاندار کرمانشاه هم به آن ورود پیدا کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: براین اساس رایزنی هایی را با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شروع کرده ایم و در تلاشیم تا هرچه زودتر زمینه بازگشت راهیان به لیگ دسته اول را قطعی کنیم.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم تا موضوع بازگشت راهیان به لیگ دسته اول فوتبال را پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قطعی کنیم.

رحیمی تاکید کرد: همانطور که وزیر ورزش در سفر اخیر خود به کرمانشاه عنوان کرد، جای یک تیم از کرمانشاه در لیگ فوتبال خالی است و استاندار هم تاکید دارد که کرمانشاه باید یک تیم لیگی داشته باشد.

وی افزود: کرمانشاه این شایستگی را دارد که تیمی در لیگ دسته اول فوتبال داشته باشد تا شور و نشاط را به ورزشگاه های شهر بازگرداند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: هفته آینده نشستی را با استاندار کرمانشاه داشته و در آن پیرامون بازگشت راهیان به لیگ دسته اول فوتبال  جمع بندی هایی برای رایزنی ها و پیگیری خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها