بازی و سرگرمی

بازیکن آنلاین Red Dead می تواند 6000 ساعت به دلیل تعطیلی Stadia از دست بدهد

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از gametplay یک سازنده محتوا که به خاطر بازی Red Dead Online در Google Stadia شناخته می‌شود، به دلیل تعطیلی اخیر Stadia می‌تواند 6000 ساعت پیشرفت خود را از دست بدهد.

یک بازیکن Red Dead Online ممکن است 6000 پیشرفت گیم پلی را در نتیجه خاموش شدن آتی Google Stadia از دست بدهد. تایید شد که پلتفرم بازی کوتاه مدت گوگل در ماه سپتامبر پایان می یابد، یعنی کمی بیش از چهار سال از زمان رونمایی اولیه آن در سال 2018. Google Stadia پس از بسته شدن بازپرداخت بازپرداخت را صادر خواهد کرد، که باید برای بازیکنانی که زمان و پول سرمایه گذاری کرده اند تسلی بخش باشد. پس از راه اندازی آن به این سرویس وارد شود.

در حالی که Stadia توسط گوگل به عنوان گام بعدی در بازی مورد استقبال قرار گرفت، از همان ابتدا با مشکلاتی مواجه شد. از آنجایی که Stadia یک سرویس بازی ابری بود، یک اتصال اینترنتی بسیار سریع و پایدار ضروری بود و حتی در آن زمان نیز بازی‌ها کاملاً روان اجرا نمی‌شدند. فقدان تبلیغات و ویژگی های مطلوب به ویژه در زمانی که بسیاری در خانه مانده بودند و فرصت کافی برای آزمایش با Stadia داشتند، سرنوشت این سرویس را رقم زد. اکثر بازی‌های Stadia و پیشرفت به طور کامل از بین می‌روند و بازیکنان بازپرداخت می‌شوند. با این حال، پیشرفت انجام شده در بازی‌های یوبی‌سافت در Stadia به رایانه‌های شخصی منتقل می‌شود، به این معنی که طرفداران Assassin’s Creed به این سختی در مورد ذخیره‌های از دست رفته آسیب نخواهند دید.

متأسفانه، مانند بازی Rockstar’s Red Dead Redemption 2، همه بازی‌ها قابل انتقال نخواهند بود. طبق گفته PC Gamer، یک سازنده محتوا با نام Color ممکن است تقریباً 6000 ساعت پیشرفت در حالت چند نفره RDR2، Red را از دست بدهد. مرده آنلاین. بازیکن مشتاق Red Dead در توییتر شکایت خود را بیان کرد و تصویری از اثبات 5907 ساعت پیشرفت و 26 دستاورد خود را به اشتراک گذاشت. در حالی که پیشرفت تک‌نفره می‌تواند روی RDR2 منتقل شود، این لزوماً برای Online امکان‌پذیر نیست، اگرچه Color از Rockstar درخواست کرده است که یک بار کاراکتر را منتقل کند. Rockstar در زمان نگارش این مقاله پاسخی نداده است.

از آنجایی که به‌روزرسانی‌های Red Dead Online اکنون به پایان رسیده است، معلوم نیست که Rockstar به Color اجازه دهد تا هزاران ساعت پیشرفت خود را ذخیره کند یا خیر. ترکیبی از مرگ RDO و تعطیلی Stadia یک ترکیب ناخوشایند برای بازیکنان در آن پلتفرم است – به ویژه اگر آنها نتوانند زمان و سرمایه گذاری را که روی پلتفرم دیگری انجام داده اند، انجام دهند. اگرچه به اندازه GTA Online پشتیبانی نمی‌شود، اما Red Dead Online همچنان دارای ارز ممتازی است که بازیکنان می‌توانند روی آن سرمایه‌گذاری کنند. اگر بازیکنان RDO Stadia نتوانند پیشرفت و خرید خود را حفظ کنند، می‌توان آن را به عنوان اتلاف وقت و پول ناامیدکننده تلقی کرد. .

شکست Stadia ناامید کننده است اما کاملاً غیرمنتظره نیست و همین را می توان در مورد مرگ Red Dead Online نیز گفت. فناوری اولی هرگز برای اکثر بازیکنان به اندازه کافی روان نبود، در حالی که دومی میزان سرمایه گذاری لازم برای رقابت با GTA Online را نمی دید. در هر صورت، امیدواریم آن بازیکنان در Google Stadia بتوانند پیشرفت خود را حفظ کنند – به خصوص اگر هزاران ساعت گیم پلی در خطر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *