تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 10:58
کد خبر : 163778

بانوی وزنه‌بردار ایران: از خودم راضی هستم/ امیدوارم محکم کارمان را ادامه دهیم

بانوی وزنه‌بردار ایران: از خودم راضی هستم/ امیدوارم محکم کارمان را ادامه دهیم

بانوی وزنه بردار ایران گفت: هرچند نتوانستم رکوردهای تمرینی‌ام را تکرار کنم اما درکل عملکردم بد نبود و از خودم راضی هستم. به گزارش ایسنا، مریم زارع پس از حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ بیان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و در دسته من یعنی ۵۹ کیلوگرم، رکوردهای دنیا جابجا شد.

بانوی وزنه‌بردار ایران: از خودم راضی هستم/ امیدوارم محکم کارمان را ادامه دهیم

بانوی وزنه بردار ایران گفت: هرچند نتوانستم رکوردهای تمرینی‌ام را تکرار کنم اما درکل عملکردم بد نبود و از خودم راضی هستم.

به گزارش ایسنا، مریم زارع پس از حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ بیان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و در دسته من یعنی ۵۹ کیلوگرم، رکوردهای دنیا جابجا شد. من در این مسابقات با بهترین‌های دنیا آشنا شدم و وزنه زدن‌هایشان را دیدم.

او ادامه داد: امروز خیلی خوشحال بودم و هیجان داشتم که با حجاب اسلامی می‌توانم روی تخته مسابقات حاضر شوم و وزنه بزنم. درست است نتوانستم رکوردهایی که در تمرینات داشتم را اینجا تکرار کنم چون وزن کم کرده بودم و نتوانستم خیلی خوب ظاهر شوم اما در کل عملکردم بد نبود و از خودم راضی بودم.

زارع همچنین گفت: امیدوارم همین طور محکم ادامه بدهیم تا در سال‌های آینده با رقبایمان، رقابت خوبی داشته باشیم و بتوانیم روی سکو برویم. ما حدود شش ماه اردوی مداوم داشتیم و باید از فدراسیون تشکر کنم و امیدوارم این اردوها باز هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها