تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 اکتبر 2021 - 23:31
کد خبر : 23202

برای برگزاری انتخابات سالم هیچ مانعی وجود ندارد

برای برگزاری انتخابات سالم هیچ مانعی وجود ندارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: برای برگزاری انتخابات سالم هیچ مانعی وجود ندارد. سید موسی خادمی امروز ۱۳ خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اینکه استان و مجموعه مدیریت استان را برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی آماده کنیم جلسه‌ای با فرمانداران و ستاد انتخابات برگزار شد. وی تصریح کرد: آخرین وضعیت آمادگی استان

برای برگزاری انتخابات سالم هیچ مانعی وجود ندارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: برای برگزاری انتخابات سالم هیچ مانعی وجود ندارد.

سید موسی خادمی امروز ۱۳ خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اینکه استان و مجموعه مدیریت استان را برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی آماده کنیم جلسه‌ای با فرمانداران و ستاد انتخابات برگزار شد.

وی تصریح کرد: آخرین وضعیت آمادگی استان چک شد که خوشبختانه مشکل خاصی نداریم شعب اصلی تعریف و اعضای شعب در برخی جاها مشخص شده‌اند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات نظیر صندوق‌ها، تجهیزات لازم و ملزومات فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

خادمی اضافه کرد: تمامی امکانات فرمانداری و بخشداری‌های استان در اختیار برگزاری انتخابات قرارگرفته است و از همه تجهیزات دستگاه‌های دولتی نیز استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: برای برگزاری انتخابات سالم و مشارکت سیاسی مردم هیچ مانعی در استان وجود ندارد و در این دوره انتخابات بر اساس تمهیداتی که اندیشیده شده بسیار راحت‌تر از قبل برگزار می‌شود.

استاندار لرستان ادامه داد: با در نظر گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ تعداد شعب افزایش یافته و روش رأی‌گیری به‌مراتب نسبت به قبل تسهیل شده و همه امکانات فراهم است تا مردم با کمترین مشکل پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و تصمیم سیاسی خود را بگیرند.

خادمی اظهار کرد: همه امکانات فراهم و مردم می‌توانند با خیال آسوده پای صندوق‌های رأی بیایند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها