تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 19:11
کد خبر : 106911

بررسی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و بنگاه‌های تولیدی در سومین جلسه مجازی مجلس

بررسی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و بنگاه‌های تولیدی در سومین جلسه مجازی مجلس

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری سومین نشست مجازی آزمایشی مجلس از بررسی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ابعاد شیوع کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر در این نشست خبر داد. به گزارش ایسنا، اسدالله عباسی امروز (یک‌شنبه، 10 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه غیر علنی مجلس با استفاده

بررسی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و بنگاه‌های تولیدی در سومین جلسه مجازی مجلس

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری سومین نشست مجازی آزمایشی مجلس از بررسی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ابعاد شیوع کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر در این نشست خبر داد.

به گزارش ایسنا، اسدالله عباسی امروز (یک‌شنبه، 10 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه غیر علنی مجلس با استفاده از فناوری دیجیتال دوسویه برای بررسی مسائل جاری کشور خبر داد و گفت: در جلسه امروز در مورد طرح فاصله گذاری اجتماعی و ابعاد مقابله با شیوع کرونا، برنامه‌های دولت و اعتبارات اختصاص یافته برای نیازهای بهداشتی و درمانی بحث و گفت و گو شد و در ارتباط با برگزاری کم و کیف جلسات مجلس از نمایندگان نظرخواهی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در ادامه نشست امروز جلسه هیات رئیسه برگزار و در مورد کم و کیف برگزاری جلسات آینده مجلس تصمیم گیری شد، افزود: امیدواریم بتوانیم وظیفه مجلس را در این شرایط سخت به خوبی ایفا و راهکارهای مناسبی را برای تسهیل امور اتخاذ کنیم.
نماینده مردم املش و رودسر در مجلس دهم ادامه داد: در جلسه غیر علنی امروز علاوه بر بررسی طرح فاصله گذاری اجتماعی که مجلس دولت را برای اجرای آن همراهی کرد، در مورد حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و مردمی که در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند از جمله بنگاه‌های تولیدی و همراهی سیستم نظام بانکی با مردم بحث و گفت‌وگو شد.
عباسی یادآور شد: دستور جلسات مجلس را اولویت‌بندی می‌کنیم و آنچه را که نیاز کشور بوده و برخی از موضوعاتی که اعاده شده از شورای نگهبان است و باید در مجلس دهم به اتمام برسد، در دستور کار قرار می‌دهیم و اعلام خواهیم کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها