بررسی وضعیت آموزش غیرحضوری در دانشگاه علم و صنعت
معاونت آموزشی دانشگاه علم وصنعت ایران، با هدف همفکری در خصوص ادامه مسیر آموزش غیرحضوری، اقدام به برگزاری نشست “بررسی وضعیت آموزش غیر حضوری دانشگاه، فرصتها و چالشها” کرد. به گزارش ایسنا، در سالگرد آغاز فراگیر آموزشهای غیرحضوری در دانشگاه علم و صنعت، معاونت آموزشی این دانشگاه با دعوت از اعضای هیات علمی ، نشستی
معاونت آموزشی دانشگاه علم وصنعت ایران، با هدف همفکری در خصوص ادامه مسیر آموزش غیرحضوری، اقدام به برگزاری نشست “بررسی وضعیت آموزش غیر حضوری دانشگاه، فرصتها و چالشها” کرد.
به گزارش ایسنا، در سالگرد آغاز فراگیر آموزشهای غیرحضوری در دانشگاه علم و صنعت، معاونت آموزشی این دانشگاه با دعوت از اعضای هیات علمی ، نشستی با موضوع “بررسی وضعیت آموزش غیرحضوری دانشگاه، فرصتها و چالشها” برگزار نمود.
این نشست در سه بخش، شامل ارائه گزارش وضعیت آموزش غیرحضوری دانشگاه توسط معاون آموزشی دانشگاه، انتقال تجربیات دو عضو هیات علمی فعال در زمینه آموزش غیرحضوری و طرح موضوعات مورد نظر اعضای هیات علمی دانشگاه بود.
در ابتدای این نشست، دکتر واحدی، معاون آموزشی دانشگاه علم وصنعت ایران با اشاره به فرآیند آغاز فراگیری آموزشهای غیرحضوری در دانشگاه، به اهم اقدامات صورت گرفته در این مدت اشاره نمود.
در ادامه نیز چالشهای پیش روی آموزش غیرحضوری را در قالب سه موضوع از قبیل چالشها از منظر دانشجویان، چالشها از منظر اساتید، چالشهای مشترک از منظر ستاد آموزشی ، اساتید و دانشجویان عنوان شد.
دکتر واحدی در پایان با ارائه آمارهای مقایسهای از وضعیت آموزش غیرحضوری در طول دو نیمسال تحصیلی گذشته، به فرصتهای پیش رو برگرفته از ایجاد فراگیر آموزشهای غیرحضوری در دانشگاه اشاره نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، در بخش دوم این نشست، دکتر حجازی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز ارائهای تحت عنوان “برگزاری آزمون به روش ساده در فضای مودل” و دکتر کاظمی، عضو هیات علمی دانشکده فیزیک ارائهای تحت عنوان “ارائه موثرتر تکالیف در کلاسهای با جمعیت بالا” مطرح کردند.
در بخش سوم این نشست، دکتر علوی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز ، دکتر اخلاقی،عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر نصر، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی راه آهن به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص ابعاد مختلف آموزش غیر حضوری مانند نحوه سازماندهی مستندات الکترونیکی، لزوم اشتراکگذاری تجارب، پایشهای مستمر و ابعاد مختلف آموزش غیرحضوری پرداختند.
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0