تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 16:43
کد خبر : 145412

برنامه “نهالی برای فردا” در تبریز اجرا شد

برنامه “نهالی برای فردا” در تبریز اجرا شد

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با هفته منابع طبیعی، برنامه “نهالی برای فردا” با حضور هنرمندان، ورزشکاران، اهالی فرهنگ و رسانه و مدیران شهر، در پارک باغمیشه تبریز برگزار شد. طرح درختکاری «نهالی برای فردا» با هدف کاشت نهال و گسترش زنجیره سبز تبریز، در پارک باغمیشه اجرا شد. این طرح به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی

برنامه "نهالی برای فردا" در تبریز اجرا شد

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با هفته منابع طبیعی، برنامه “نهالی برای فردا” با حضور هنرمندان، ورزشکاران، اهالی فرهنگ و رسانه و مدیران شهر، در پارک باغمیشه تبریز برگزار شد.

طرح درختکاری «نهالی برای فردا» با هدف کاشت نهال و گسترش زنجیره سبز تبریز، در پارک باغمیشه اجرا شد.

این طرح به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و با همکاری شهرداری منطقه 5 و سازمان سیما و منظر شهرداری برگزار شد و طی آن اصحاب فرهنگ و هنر، ورزشکاران و فعالان اجتماعی تبریز به منظور سهیم شدن در امر درختکاری و گسترش سرانه فضای سبز تبریز اقدام به کاشت درخت کردند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این برنامه علاوه بر مسئولان و مدیران شهری، چهره‌های رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلانشهر تبریز هم حضور داشتند و با وجود شرایط نامساعد جوی، در این اقدام ارزشمند مشارکت کردند.

توسعه فضای سبز شهری و همچنین ایجاد حساسیت عمومی نسبت به مقوله مراقبت از درختان و افزایش کاشت و نگهداری از منابع طبیعی با همراهی چهره‌های محبوب و سرشناس شهر، از جمله اهداف سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در برگزاری این برنامه در آستانه سال نو است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها