تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 21:25
کد خبر : 120768

برگزاری جشنواره استانی “ایده شو” در خراسان جنوبی

برگزاری جشنواره استانی “ایده شو” در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره استانی «ایده شو» در استان خبر داد. علی فرخنده، امروز یکشنبه ۳۰ آبان در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت هفته بسیج، اظهار کرد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی با همکاری ومشارکت مراکز علمی، دانشگاهی و برخی

برگزاری جشنواره استانی "ایده شو" در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره استانی «ایده شو» در استان خبر داد.

علی فرخنده، امروز یکشنبه ۳۰ آبان در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت هفته بسیج، اظهار کرد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی با همکاری ومشارکت مراکز علمی، دانشگاهی و برخی از ادارات و سازمانها جشنواره تخصصی ایده شورا برگزار می کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره تا ۱۶ آذرماه سال جاری است، افزود: مخترعین، مبتکرین و فناوران می توانند طرح های خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گفته وی این طرح ها توسط تیم ها مورد داوری قرار گرفته و طرح های برتربه جشنواره جهادگران علم و فناوری راه پیدا خواهند کرد.

فرخنده بیان کرد: نفرات برتر این رویداد بزرگ و تخصصی علمی در ۲۴ آذر ماه مورد تجلیل نیز قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: این جشنواره بزرگ در دو بخش علمی، پژوهشی با حضور مراکز علمی و دانشگاهی و بخش دستاوردهای مخترعین و مبتکرین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از طرح های فناورانه و اختراعات مخترعین و مبتکرین سراسر استان برپا خواهد شد، گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ آذر ماه با هدف حمایت از مخترعین وظرفیت های نخبگانی استان برگزار می شود.

فرخنده زمینه سازی برای محصولات فناورانه، ایجاد انگیزه برای افراد مستعد که تولیدات فناورانه بخصوص در بخش دانشجویی و دانش آموزی دارند را از اهداف این جشنواره ذکر کرد و یادآور شد: اطلاع بخش های اجرایی صنعتی استان از مخترعین و مبتکرین، هم افزایی ظرفیت های نخبگانی برای رفع موانع در استان و ایجاد تولیدات فناورانه از دیگر اهداف این نمایشگاه و جشنواره است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها