تاریخ انتشار : شنبه 30 اکتبر 2021 - 22:00
کد خبر : 33488

برگزاری دوره آموزشی «انواع و کاربرد تجهیزات فرآیندی دوار در صنعت نفت»

برگزاری دوره آموزشی «انواع و کاربرد تجهیزات فرآیندی دوار در صنعت نفت»

شاخه دانشجویی انجمن مهندسی گاز ایران در دانشگاه صنعت نفت، دوره آموزشی «انواع و کاربرد تجهیزات فرآیندی دوار در صنعت نفت» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آشنایی با انواع، استانداردهای مربوطه، کاربرد، تعمیر و نگهداری تجهیزات”، “پمپ”، “توربین بخار”، “توربین گازی” و “کمپرسور” از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در

برگزاری دوره آموزشی «انواع و کاربرد تجهیزات فرآیندی دوار در صنعت نفت»

شاخه دانشجویی انجمن مهندسی گاز ایران در دانشگاه صنعت نفت، دوره آموزشی «انواع و کاربرد تجهیزات فرآیندی دوار در صنعت نفت» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آشنایی با انواع، استانداردهای مربوطه، کاربرد، تعمیر و نگهداری تجهیزات”، “پمپ”، “توربین بخار”، “توربین گازی” و “کمپرسور” از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده خواهد شد.

این برنامه با تدریس دکتر عیسی خوشرورودبارکی ـ دکترای مهندسی سیستم های انرژی و رییس واحد سوخت و انرژی شرکت پالایش نفت آبادان، روزهای ۹، ۱۰، ۱۶ و ۱۷ تیرماه، ساعت ۱۶ الی ۱۹ به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره ۰۹۹۱۰۹۱۰۶۶۳ در واتساپ و  شناسه iges_put@ اقدام کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها