تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 15:21
کد خبر : 447

برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در فضای باز خراسان جنوبی

برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در فضای باز خراسان جنوبی

 رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی اظهار کرد: مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود. سرهنگ علیرضا عباسی، امروز چهارشنبه ۲۷ مردادماه به رسانه‌های گروهی گفت: با توجه به اینکه امسال مراسمات عزاداری در تمامی هیئت‌ها و مساجد هیئت‌های مذهبی  و با استفاده از فضای باز مدارس و

برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در فضای باز خراسان جنوبی

 رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی اظهار کرد: مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود.

سرهنگ علیرضا عباسی، امروز چهارشنبه ۲۷ مردادماه به رسانه‌های گروهی گفت: با توجه به اینکه امسال مراسمات عزاداری در تمامی هیئت‌ها و مساجد هیئت‌های مذهبی  و با استفاده از فضای باز مدارس و پارک‌ها در حال انجام است، پیش بینی شده امسال برنامه محوری برای جلوگیری از تجمع نداشته باشیم که هیئت‌ها همکاری خیلی خوبی با خدمتگذاران  پلیس راهور داشتند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از طرفی برخی از این هیئات با توجه به استقبال مردمی دچار کمبود فضای باز می‌شوند که گاها بصورت مقطعی مجبور به استفاده از فضای باز معابر جنب هیئت هستند و ممکن است توسط عوامل پلیس راهور بمنظور امنیت عزاداران  ممنوعیت تردد مقطعی در این نقاط محدود اعمال شود که با تشکر از صبر و حوصله شهروندان از رانندگان  درخواست می‌کنیم از سایر معابر جایگزین استفاده کنند.

وی از هیئت‌های مذهبی درخواست کرد از انسداد معابر اصلی جدا خودداری و در صورت نیاز برای استفاده از فضای معابر جلوی هیئت‌ها و تکایا دارند، حتما قبل از انسداد معابر هماهنگی لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند تا برای خودشون و شهروندان مشکلی بوجود نیاید.

وی گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه، به نحوی برنامه ریزی کنند که مراسمات آن‌ها قبل از ساعت ممنوعیت تردد به پایان برسد.

وی افزود: از شهروندانی که برای عزاداری شرکت می کنند درخواست می کنیم که وسایل نقلیه در مقابل و اطراف مساجد و تکایا تا فاصله ۵۰ متری و همچنین جلوی درب منازل دیگر شهروندان خودادری کنند.

وی از رانندگان خواست مراقب عابرین پیاده خصوصا در شب‌ها که عابران با لباس تیره در حرکت هستند باشند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها