تاریخ انتشار : شنبه 1 ژانویه 2022 - 11:19
کد خبر : 185026

برگزاری ۶۰۰ برنامه در سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در زنجان

برگزاری ۶۰۰ برنامه در سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در زنجان

ایسنا/زنجان جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۶۰۰ برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت برگزار می‌شود. سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (۵ دی‌ماه) در ستاد بزرگداشت استانی دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شهادت سردار سلیمانی، دستورالعمل‌های

برگزاری ۶۰۰ برنامه در سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در زنجان

ایسنا/زنجان جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۶۰۰ برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت برگزار می‌شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (۵ دی‌ماه) در ستاد بزرگداشت استانی دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شهادت سردار سلیمانی، دستورالعمل‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه‌تر و مردمی این مراسم ابلاغ شده است.

وی افزود: سالروز شهادت سردار سلیمانی فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های تببینی، ابعاد شخصیتی و اصول مکتب شهید سلیمانی است.

این مسئول، از تبیین بیانات مقام معظم رهبری قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی در ایام شهادت ایشان خبر داد و گفت: شعار «مرد میدان»، «ما مدیون مردیم»، «خادمی برای مردم» و هشتگ «قهرمان من» برای سالروز گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی پیش‌بینی شده و برنامه‌های فضای مجازی با عنوان «نه فراموش می‌کنیم» و «نه می‌بخشیم» برگزار و پروژه‌های مختلف به همین مناسبت افتتاح یا بهره‌برداری می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، پویش نذر خون و کنشگری نخبگان در حوزه‌های مختلف به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سلیمانی و انتقام سخت در برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی گنجانده شده است.

طهماسبی با تاکید بر ضرورت فضاسازی مطلوب در سطح شهر به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ۹ دی، یادآور شد: بهتر است تصاویر با کیفیت به مناسبت این دو عنوان در سطح شهر نصب شود. همچنین در هر شهرستان یک برنامه شاخص اجرایی می‌شود و در مجموع ۶۰۰ برنامه در قالب ۷۰ عنوان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی از ارائه خدمات رایگان به مردم به نیت سردار سلیمانی و اجرای پویش گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی با یک شمع و یک عکس از سردار خبر داد و عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه با حضور هنرمندان و راه‌اندازی عکاسخانه عکس سلفی با سردار سلیمانی، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

این مسئول حاطرنشان کرد: راه‌اندازی مطالبه حقوقی علیه ترامپ، برگزاری جشنواره فیلم غیرت، تسویه بدهی نیازمندان، آتش زدن عکس ترامپ و پرچم آمریکا و راه‌اندازی هر ایرانی یک صفحه در اینستاگرام، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها