تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 20:30
کد خبر : 98407

برگزاری 70 برنامه در “هفته کتاب و کتابخوانی” در کرمانشاه

برگزاری 70 برنامه در “هفته کتاب و کتابخوانی” در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری 70 برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی در کرمانشاه خبر داد. مظفر تیموری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع هفته کتاب و کتابخوانی از 24 آبان ماه گفت: این هفته تا اول آذرماه ادامه داشته و برای

برگزاری 70 برنامه در "هفته کتاب و کتابخوانی" در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری 70 برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی در کرمانشاه خبر داد.

مظفر تیموری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع هفته کتاب و کتابخوانی از 24 آبان ماه گفت: این هفته تا اول آذرماه ادامه داشته و برای این هفته 70 برنامه و فعالیت فرهنگی در سطح استان تدارک دیده شده است.

وی افزود: در زمینه اجرای برنامه های این هفته سه برنامه شاخص در تمامی شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته که این برنامه ها در شرق استان به مرکزیت کنگاور و با حضور شهرستان های هرسین، صحنه و سنقر، در غرب استان به مرکزیت اسلام آبادغرب و با حضور شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و دالاهو و در اورامانات به مرکزیت جوانرود و با حضور شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی برگزار می شود.

تیموری گفت: در این شهرستان ها سه برنامه شاخص عصرشعر، تجلیل از نویسندگان و شاعران و رونمایی از آثار آنها برگزار می شود.

این مسئول افزود: علاوه بر این در این هفته کمیته خرید کتاب به منظور حمایت از نویسندگان و ناشران استان فعال شده و 69 عنوان کتاب به مبلغ 91 میلیون تومان از ناشران و نویسندگانی کرمانشاهی خریداری شده است.

تیموری گفت: همچنین در این هفته 720 میلیون تومان کتاب اهدایی به مدارس، مساجد، دانشگاه ها و حوزه های علمیه داشته ایم.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: طرح پاییزه کتاب هم که از 20 آبان شروع شده تا 27 آبان ادامه می یابد و علاقمندان در 14 کتابفروشی شهر میتوانند کتاب ها را با 20 درصد تخفیف که از سوی معاونت فرهنگی ارشاد تقبل می شود، خریداری کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها