تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 21:16
کد خبر : 76716

بهره‌برداری از ۴۴۹ طرح تولیدی شهرک‌های صنعتی استان سمنان

بهره‌برداری از ۴۴۹ طرح تولیدی شهرک‌های صنعتی استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۴۴۹ طرح در دست اجرا مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب ماشین آلات بوده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.  حسن آل‌بویه با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر یک هزار و۸۷۰ طرح تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان

بهره‌برداری از ۴۴۹ طرح تولیدی شهرک‌های صنعتی استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۴۴۹ طرح در دست اجرا مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب ماشین آلات بوده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

 حسن آل‌بویه با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر یک هزار و۸۷۰ طرح تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در مراحل ساخت و ساز از تخصیص زمین و دیوار کشی تا نصب سوله و نصب ماشین آلات قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: از بین طرح‌های تولیدی در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان ۶۰۳ مورد در حال نصب سوله هستند.

آل‌بویه بیان کرد: همچنین از طرح های در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان،  ۲۰۷ مورد در حال دیوار کشی بوده و ۶۱۱ طرح نیز در مرحله تخصیص زمین و ایجاد کارگاه ساخت هستند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی طرح های یاد شده برای ۴۱۳۰۹ نفر به شکل مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده طرح های در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان که همگی مربوط به فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی هستند، بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها