اخبار

به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google: به‌روزرسانی اصلی Google مارس 2023

به‌روزرسانی اصلی Google در ماه مارس 2023

گوگل در حال حاضر اولین به‌روزرسانی هسته گسترده سال 2023 را پس از به‌روزرسانی قبلی در سپتامبر 2022 راه‌اندازی می‌کند. از آخرین به‌روزرسانی اصلی جستجوی Google، کمی بیش از شش ماه می‌گذرد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download (1).jpg

اعلام رسمی در توییتر منتشر شد و گوگل نیز صفحه به‌روزرسانی‌های جستجوی خود را به‌روزرسانی کرد و گفت: «امروز به‌روزرسانی اصلی مارس 2023 را منتشر کردیم. وقتی عرضه کامل شد، صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را به روز می کنیم. این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که فرآیند عرضه ممکن است تا دو هفته طول بکشد.

به عنوان یادآوری، آخرین به‌روزرسانی هسته قبل از این، به‌روزرسانی هسته گسترده سپتامبر 2022 بود که تأثیر کمتری نسبت به به‌روزرسانی‌های قبلی داشت. با این حال، با توجه به ماهیت به‌روزرسانی فعلی، آمادگی برای تغییرات احتمالی در رتبه‌بندی جستجو بسیار مهم است.

به‌روزرسانی هسته گسترده Google در ماه مارس 2023 قرار است رتبه‌بندی صفحاتی را که ارزش بیشتری نسبت به صفحاتی که در حال حاضر در Google رتبه‌بندی می‌کنند، در اولویت قرار دهد. این به روز رسانی ممکن است منجر به تغییر قابل توجهی در رتبه بندی SERP شود. به محض ورود اطلاعات بیشتر، شما را در مورد تأثیر آن مطلع خواهیم کرد.

روز اول پس از انتشار: متوجه نوسانات بالایی در رتبه‌بندی SERP شدیم و سنسور SEMRush به 8.2 افزایش یافت که نشان‌دهنده تاثیر زیاد الگوریتم است.

روز دوم پس از عرضه: به نظر می رسد که بدترین حالت به پایان رسیده است. با توجه به سنسور SEMRush، سنبله تا حدودی فروکش کرده و اکنون در 6.0 قرار گرفته است که هنوز هم محدوده بالایی محسوب می شود.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download.jpg

سنسور semrush به روز رسانی هسته مارس 2023

روز سوم پس از انتشار: به نظر می‌رسد که افزایش فعال‌سازی الگوریتم به سطح عادی بازگشته است، اما برخی از وب‌سایت‌ها همچنان در رتبه‌بندی خود نوساناتی را تجربه می‌کنند. این امکان وجود دارد که این یک روند پایدار نباشد زیرا عرضه الگوریتم‌ها معمولاً در فازها منتشر می‌شوند، به این معنی که ممکن است روزهایی با سطوح مختلف فعالیت در هفته آینده وجود داشته باشد.

روز چهارم پس از عرضه: طبق حسگر SEMRush، فعالیت کمی ثبت شده است، که می تواند به این دلیل باشد که آخر هفته است. در دسامبر 2022، در طول عرضه به‌روزرسانی محتوای مفید و به‌روزرسانی هرزنامه پیوند، Google تأیید کرد که تعطیلات می‌تواند بر جدول زمانی عرضه تأثیر بگذارد.

فعالیت بسیار کم

روز 5 پس از انتشار: به نظر می رسد که عرضه به روز رسانی وارد حالت خواب شده است زیرا ردیاب فعالیت کمتر از حد معمول را تشخیص می دهد، که در طول راه اندازی به روز رسانی الگوریتم غیر معمول است.

زیر فعالیت عادی

روز ششم پس از انتشار: حسگر SEMRush یک روز دیگر از فعالیت عادی را شناسایی کرده است، به این معنی که آن روز یک روز عادی دیگر بود.

روز هفتم پس از انتشار: پس از چند روز کاهش فعالیت، به نظر می‌رسد که عرضه یک بار دیگر در حال افزایش است، همانطور که با افزایش نوسانات SERP در حسگر SEMRush نشان می‌دهد. با این حال، سنسور هنوز به آستانه بحرانی نرسیده است، که نشان می دهد تغییرات قابل توجهی ممکن است قریب الوقوع نباشد.

روز هشتم پس از انتشار: به‌روزرسانی به آرامی به منطقه نارنجی منتقل شد، که نشان‌دهنده فعالیت SERP بیشتر از حد معمول است.

روز نهم پس از انتشار: به‌روزرسانی به قسمت سبزتر نمودار سنسور SEMRush برمی‌گردد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\eat-ebook-2-6116345e6aa60-sej.jpg

روز 10 پس از عرضه: به روز رسانی بیشتر در مناطق عادی تر SEMRush Sensor قرار می گیرد.

روز یازدهم پس از عرضه: به‌روزرسانی بیشتر در نواحی عادی‌تر سنسور SEMRush قرار می‌گیرد.

روز دوازدهم پس از انتشار: در یکی دو روز دیگر، عرضه به روز رسانی باید انجام شود و یک بار دیگر سنسور حرکت رو به بالا را نشان می دهد.

اکنون رسمی شده است، گوگل تأیید کرده است که به‌روزرسانی هسته مارس 2022 کامل شده است. اما این به معنای پایان نیست، ما دیده‌ایم که گوگل یک یا دو هفته قبل از راه‌اندازی تغییر به‌روزرسانی برای بازگرداندن عناصری که باعث نمایش نتایج بد در جستجو می‌شد، منتظر مانده است.

به‌روزرسانی بررسی محصول Google فوریه 2023

Google آخرین به‌روزرسانی بررسی محصول خود را در 22 فوریه منتشر کرد و این بار، این به‌روزرسانی برای چندین زبان در سراسر جهان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهستانی منتشر شد.

انتشار این آپدیت دو هفته طول کشید و در 7 مارس کامل شد.

اگر وب سایت شما در حال انتشار نظرات است، با نظرات عمومی و بی فایده خداحافظی کنید که ارزش صفر را برای کاربران فراهم می کند!

گوگل می‌گوید که سیستم بررسی محصولاتش مأموریت دارد تا کیفیت بررسی‌های محصول را با ارائه بررسی‌های معتبرتر، دقیق‌تر و دقیق‌تر افزایش دهد.

گوگل قول می دهد سیستم بررسی محصولات خود را به صورت دوره ای به روز کند تا اطمینان حاصل کند که کاربران چیزی جز بالاترین کیفیت محتوای بررسی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دریافت نمی کنند.

این به‌روزرسانی قرار است طی دو هفته آینده منتشر شود و وب‌سایت‌هایی که بررسی‌های subpar را ارائه می‌کنند ممکن است رتبه‌بندی خود را کاهش دهند.

بنابراین، زمان آن رسیده است که بازی نقد خود را ارتقا دهید – گوگل برای آن خلاصه های تنبل و بررسی های سطحی آمده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *